سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره)
برچسب ها: جلسات (80)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی: توجه به معنویت، محور قرار دادن اسلام ناب محمدی و استکبار ستیزی و شجاعت از شاخصه های امام ره است.

امام جمعه دندی : عملی ترین راه تبعیت از خط امام، تبعیت عملی از مقام معظم رهبری است.

امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی: برخی از مسئولان جایگاه بالایی برای خود قائل هستند و متاسفانه یا در جلسات شرکت نمی کنند و یا اینکه همیشه نماینده می فرستند و این قابل توجیه نیست.

جلسه ستاد بزرگداشت مناسبت های سوم، چهاردهم و پانزدهم خرداد در محل بخشداری شهر دندی برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی نسب در این جلسه با اشاره به ایام پرفضیلت و مغتنم ماه رمضان، گفت: ماه رمضان، ماهی است که رحمت الهی شروع و با مغفرت ادامه و با آزادی بندگان الهی از آتش جهنم به پایان می رسد.
وی به سیره حضرت امام خمینی(ره) در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و با بیان اینکه هر چند ماهها و روزها برای امام فرق نمی کرد اما امام برای ماه مبارک رمضان برنامه های ویژه ای داشت، گفت: تهجد و عبادت و اهتمام به قرائت قرآن(هر روز ده جزء) از جمله برنامه های امام در ماه مبارک رمضان بود.
امام جمعه شهر دندی گفت: معنویت و شجاعت امام دنیا را تکان داد و یک تقسیم بندی جدید در دنیا به نام جمهوری اسلامی ایجاد کرد.
وی با اشاره به تقارن سالگرد امام با ماه مبارک رمضان آن هم در شب قدر، گفت: شب قدر، شب ولایت است که حضرت امام(ره) حکومت اسلامی با محوریت ولایت فقیه را محقق کرد.
حسینی نسب محور بودن اسلام ناب محمدی در برنامه های امام و استکبار ستیزی را از شاخصه مهم حضرت امام خمینی دانست و با بیان اینکه اعتماد به آمریکا جزء ضربه فایده دیگری ندارد، گفت: امام و مقام معظم رهبری دشمن شناس ماهر و با بصیرت هستند.
امام جمعه شهر دندی سوم خرداد، 14و 15خرداد را فرصت مناسبی برای تبیین شخصیت امام(ره) و مقام معظم رهبری و فداکاری های رزمندگان اسلام دانست و گفت: خط امام(ره) و اهداف امام(ره) توسط مقام معظم رهبری ادامه دارد.
وی اشاره به تصمیم هوشمندانه مجلس خبرگان رهبری و انتخاب رهبر معظم انقلاب به رهبری نظام اسلامی و با بیان اینکه مقام معظم رهبری 30 سال همچون امام کشتی انقلاب را از طوفان های بزرگ و فتنه های غبار آلود رهبری کرده، گفت:آنهایی که ادعا دارند در خط امام هستند عملی ترین راه تبعیت از خط امام، تبعیت عملی از مقام معظم رهبری است.
حسینی نسب با انتقاد از عدم حضور مسئولان در برنامه های فرهنگی و عدم حضور فعال در جلسات، گفت: برخی از مسئولان جایگاه بالایی برای خود قائل هستند و و متاسفانه یا در جلسات شرکت نمی کنند و یا اینکه همیشه نماینده می فرستند و این قابل توجیه نیست.
توجه به معنویت، محور قرار دادن اسلام ناب محمدی و استکبار ستیزی و شجاعت از شاخصه های مهم حضرت امام خمینی(ره) است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 97 خرداد 1
زمان : ساعت 1:50 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381028
بازدید امروز: 95
بازدید دیروز: 211
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا