سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی97/2/28
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه شهر دندی:انتظار ملت انقلابی از مسؤولان، اقدام انقلابی در برابر عهدشکنی آمریکاست و در عین حال عبرت گرفتن از تجربه برجام که اروپا هم قابل اعتماد نیست.    

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه اصلاح و خودسازی و کسب تقوا و فلسفه مهم وجوب روزه است    .

وی با اشاره به سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر و 5 هزار و   38کیلومتر مربع از خاک ایران بعد از 25 روز عملیات، گفت: این یک تجربه است که هرجا مقاومت و ایستادگی بوده، دشمن شکست خورده است    .

امام جمعه دندی با بیان اینکه بنا به فرمایش مقام معظم رهبری در عرصه‌های غیرنظامی هم خرمشهرها در پیش داریم، به جنگ اقتصادی دشمنان اشاره کرد و گفت، باید در همه جنگ‌ها همچون رزمندگان حماسه سوم خرداد در مقابل دشمن ایستاد.

حسینی‌نسب افزود: مصرف کالای ایرانی و حذف دلار از معاملات اقتصادی جنگ اقتصادی دشمن را بی‌اثر می‌کند.

وی با بیان اینکه هم وفا به عهد و هم نقص عهد در صورت نقص عهد از سوی دشمن دستور قرآن است، ادامه داد: انتظار ملت انقلابی از مسؤولان، اقدام انقلابی در برابر عهدشکنی آمریکاست و در عین حال عبرت گرفتن از تجربه برجام که اروپا هم قابل اعتماد نیست.

امام جمعه دندی با بیان اینکه آمریکا با اصل اسلام و انقلاب و مسلمانان دشمنی دارد و انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس در این راستاست، گفت: پیروزی محور مقاومت و اسلام گرایان خصوصا حزب‌الله در انتخابات لبنان و حشدالشعبی و نیروهای حزب الهی در انتخابات عراق، از یک طرف پیروزی‌های محور مقاومت را تکمیل کرد و از طرف دیگر شکل‌گیری جبهه متحد بر علیه دشمنان و نوید پیچیده شدن طومار رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار است.

حسینی‌نسب به جایگاه مسجد در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: حضرت علی(ع) که در خانه خدا متولد و در خانه خدا به شهادت رسید، می‌فرماید: نشستن در مسجد برای من بهتر از نشستن در بهشت است برای اینکه نشستن در مسجد رضایت خداوند را به دنبال دارد.

وی ماه مبارک رمضان را به پسران و دختران روزه اولی تبریک گقت و افزود: خانواده‌ها نسبت به روزه اولی‌ها صحنه‌های به یاد ماندنی به وجود آورند و آنها را به انجام کارهایی که روزه گرفتن را بر آنها سخت می‌کند مجبور نکنند تا خاطره خوبی از روزه‌داری داشته باشند.

خطیب جمعه شهر دندی تاکید کرد: مردم باید از رهبر جامعه اسلامی حمایت کنند و اگر در صحنه نباشند رهبر حتی اگر حضرت علی(ع) هم باشد، تنها مانده و خانه‌نشین خواهد شد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 اردیبهشت 29
زمان : ساعت 9:22 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380021
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 169
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا