سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همایش تجلیل از شوراها
برچسب ها: اخبار (756)، سخنرانی ها و همایش ها (55)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: شوراهای اسلامی باید نقاط قوت و ضعف شوراهای اسلامی را شناسایی و مسئولان بر اساس آنهابرنامه ریزی کنند.
امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی: اقتصادمقاومتی و حمایت از کالای ایرانی توطئه وتحریم آمریکا را خنثی می کند.
حجت الاسلام حسینی نسب: بندگان الهی در ماه رمضان میهمان خدایند و خداوند با رحمت، برکت و مغفرت از بندگانش پذیرایی می کند.

همایش روز شورا و شوراهای اسلامی بخش انگوران و شهر دندی با حضور و سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی، دکتر خاتمی نماینده مجلس شورای اسلامی، آقای نوری فرماندار شهرستان و آقای محمدی بخشدار بخش انگوران در شهر دندی برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی در ابتدای این مراسم با اشاره به فضائل و برکات ماه رمضان گفت: ماه رمضان ماه رحمت، برکت و مغفرت است و سفره رحمت و مغفرت به روی بندگان الهی باز است.
وی با بیان اینکه افتخار بندگان خدا این است که در این ماه میهمان خداوند هستند، گفت: هر کس به اندازه توفیق و لیاقت خود از فضائل این ماه بهره می برد.
امام جمعه شهر دندی با بیان ویژگی مومنان گفت: مشورت یکی از ویژگی های مومنان الهی است.
وی با تجلیل و قدردانی از شوراهای اسلامی گفت: با توجه به اینکه در آستانه ماه رمضان قرار داریم شوراهای اسلامی با حضور در مساجد الگوی دیگران باشند.
حسینی نسب به وظایف شوراهای اسلامی اشاره کرد و افزود: شوراهای اسلامی بعنوان نمایندگان مردم در هر شهر و روستا باید نقاط قوت و ضعف را شناسایی و برای مسئولان منعکس کنند.
وی با بیان اینکه شوراها باید ظرفیت ها و استعدادهای منطقه و روستاها را شناسایی و مسئولان نیز بر اساس استعدادها برنامه ریزی کنند، گفت: روستاها ظرفیت بزرگی در اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال دارند.
حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به بدعهدی و دشمنی های آمریکا گفت: آمریکا بخاطر عدم پایبندی به تعهدات از اول در برجام نبود که از آن خارج شده باشد.??وی گفت: اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال و حمایت از کالای ایرانی تحریم ها و دشمنی های آمریکا را خنثی می کند.

  



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 97 اردیبهشت 25
زمان : ساعت 8:56 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379963
بازدید امروز: 124
بازدید دیروز: 208
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا