سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 97/2/21
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: مقصر اصلی شکست برجام آمریکا است و ملت ایران با شعار مرگ بر آمریکا در مقابل عهدشکنی‌های دشمنان خواهند ایستاد.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های نماز جمعه با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و استفاده ازبرکات ماه رمضان، اظهار کرد: یکی از نشانه‌های انسان دیندار و با تقوا، راستگویی و صداقت در گفتار و کردار است.

وی با محکوم کردن اقدام عهدشکنانه آمریکا و اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران، گفت: آمریکا از اول در برجام نبود، که تا خارج شود، چرا که آمریکا به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرد و به عهد شکنی‌های خود ادامه داد اما عده‌ای باور نداشتند.
امام جمعه دندی با بیان اینکه این اقدام ترامپ آینده‌نگری، دشمن شناسی و بصیرت رهبر معظم انقلاب را نشان داد که چند سال قبل فرمودند، من به این مذاکرات خوشبین نیستم و آمریکا قابل اعتماد نیست، تصریح کرد: اکنون حتی دشمنان خارجی نیز پیش‌بینی و دشمن شناسی مقام معظم رهبری را تحسین می‌کنند.

حسینی‌نسب با بیان اینکه این اقدام آمریکا چند درس و نکته را برای ما یاد آوری کرد، گفت: اولین عبرت ما از این اقدام آمریکا این است که نباید به دشمن و وعده‌هایش اعتماد کرد، چرا که دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آمریکا با اصل انقلاب اسلامی مخالف هستند و برنامه هسته‌ای بهانه است
وی تاکید کرد: هدف آمریکا از لغو برجام ایجاد اختلاف بین مردم و مسؤولان است و هرچند که مسؤولان دیپلماسی فرمایشات و شروط رهبر معظم انقلاب در دوران مذاکره را رعایت نکردند و تضمین‌های لازم را نگرفتند و رهبر معظم انقلاب فرمودند، خدا از تقصیراتشان بگذرد ولی الان همه باید یکصدا در مقابل توطئه آمریکا متحد باشند.
امام جمعه دندی با بیان اینکه همانطور که آمریکا قابل اعتماد نیست، اروپایی‌ها هم قابل اعتماد نیستند و حفظ برجام با اروپایی‌ها هم نتیجه‌ای جز این نخواهد داشت، گفت: اروپا بعد از توافق هسته‌ای در مقابل عهدشکنی‌های آمریکا واکنش نشان نداد.
حسینی‌نسب افزود: سابقه روباه مکار یعنی انگلیس و فرانسه برای ملت ایران روشن است و رئیس جمهور فرانسه حفظ برجام را منوط به مذاکره موشکی می‌داند و این یعنی اروپا هم قابل اعتماد نیست .
وی از مواضع منفعلانه مسؤولان در مقابل آمریکا انتقاد کرد و گفت: ملت انقلابی انتظار دارند دولت و مسؤولان دیپلماسی به وعده خود مبنی بر واکنش متقابل در برابر خروج آمریکا از برجام عمل کند.
امام جمعه دندی ادامه داد: برجام جوانمرگ شد و بهتر است به جای مذاکره با اروپا برای حفظ آن، آنها را برای تشییع جنازه برجام دعوت کنند.
وی تاکید کرد: مقصر اصلی شکست برجام آمریکا است و ملت ایران با شعار مرگ بر آمریکا در مقابل عهدشکنی‌های دشمنان خواهند ایستاد.
حسینی‌نسب با اشاره به توطئه انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی به قدس همزمان با خروج آمریکا از برجام، گفت: این همزمانی بخاطر مشغول کردن جهان اسلام به مسأله برجام است و مسلمانان نباید از این توطئه غافل شوند.
وی با اشاره به سالروز فتوای تاریخی حرمت تنباکو از سوی میرزای شیرزای و نفوذ این فتوا تا کاخ دربار، گفت: این فتوا در راستای مقابله با سلطه انگلیس بود و همانطور که فتوای رهبر معظم انقلاب مبنی بر خرید کالای داخلی در راستای مقابله با تحریم‌های آمریکا است و عمل به فتوای رهبر معظم انقلاب واجب شرعی است.
امام جمعه دندی به روز بین‌المللی خانواده اشاره کرد و با تشریح جایگاه خانواده در دین اسلام، افزود: فضای مجازی، ماهواره، اینترنت، بیکاری و عدم اشتغال تحکیم خانواده‌ها را تهدید می‌کند و مصرف کالای ایرانی به معنای حمایت از کار و کارگر و خانواده ایرانی است.
حسینی‌نسب با تبریک آغاز ماه مبارک رمضان، ماه میهمانی خدا، گفت: مؤمنان در ماه مبارک رمضان میهمان خدا هستند به شرطی که شرایط میهمانی را کسب کرده باشند و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و استفاده از فضائل این ماه از شرایط میهمانی خدا است.
وی با دعوت از همه مردم به حضور در مساجد و نمازهای جماعت در ایام ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: در ماه میهمانی خدا حضور در خانه خدا یعنی مساجد برکاتی دارد و مساجد از همسایگانش که در مسجد حاضر نشوند در قیامت شکایت خواهد کرد.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 97 اردیبهشت 23
زمان : ساعت 8:47 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380011
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 169
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا