سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی97/2/14
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام صبحی: مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی با حمایت از کالای ایرانی سه مشکل اساسی، فقر، بیکاری و گرانی را از بین ببرند.

حجت‌الاسلام وهاب صبحی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دندی با اشاره به بزرگداشت شیخ صدوق اظهار کرد: ابوجعفر محمدبن علی بن بابویه قمی، ملقب به شیخ صدوق از پیش تازان علم حدیث و از مردان نامی جهان اسلام در سال 305 هجری قمری، ستاره‌ای در آسمان درخشید و در طول عمر با برکت خود 300 جلد کتاب از خود به یادگار گذاشت.
خطیب جمعه دندی با اشاره به سالروز ولادت با سعادت ولی عصر (ع) اظهار داشت: کسی که منتظر است امام زمان "عجل الله تعالی فرجه"  ظهور فرمایند، باید در رفتار و عملش این انتظار دیده شود.

وی تصریح کرد: رضایت امام زمان "عجل الله تعالی فرجه" در رضایت خداوند است و رضایت خداوند هم در عمل به دستورات اوست که توسط پیامبر اکرم "صلی الله علیه و آله" و ائمه معصومین (علیه السلام) به ما رسیده است، ما باید تلاش کنیم رضایت آن حضرت را جلب کنیم.
حجت‌الاسلام صبحی گفت: مسؤولین نظام مقدس جمهوری اسلامی با حمایت از کالای ایرانی سه مشکل اساسی، فقر، بیکاری و گرانی را از بین ببرند.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 اردیبهشت 15
زمان : ساعت 9:8 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381547
بازدید امروز: 6
بازدید دیروز: 174
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا