سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی 97/2/7
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: شرکت‌های منطقه در جذب نیرو، افراد بومی و بیکار را در اولویت قرار دهند و عدالت را در جذب‌ها رعایت و جوانان جویای کار را با رعایت زمان درخواست کار جذب کنند تا بلاتکلیف نمانند.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی و تلاش برای کسب فضائل اخلاقی، اظهار کرد: ایمان انسان پایدار نمی‌ماند تا اینکه قلبش استوار باشد و استواری قلب نیز زمانی است که زبانش راستگو باشد.

وی با تبریک نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت بقیه الاعظم، مهدی موعود حضرت امام زمان(عج)، به برکات وجود امام معصوم(ع) اشاره و تصریح کرد: جهان در پرده غیبت همچون خورشید در پشت ابر از لطف و برکات امام زمان(عج) بهره‌مند است.

امام جمعه دندی با اشاره سفارش امام زمان(عج) به دعا برای فرج و با بیان اینکه ظهور بعد از ناامیدی مردم خواهد بود، گفت: آماده سازی جامعه و وحدت و اتحاد مسلمانان از وظائف منتظران است.

حسینی‌نسب با اشاره به وضعیت غم‌بار مردم یمن، سوریه، عراق و فلسطین، افزود: با ظهور حضرت امام زمان(عج) ظلم و ستم برچیده خواهد شد و عدالت فراگیر می شود.

وی با تبریک روز سرباز گمنام و قدردانی از تلاش‌ها، آمادگی و هوشمندی سربازان گمنام امام زمان(عج) ادامه داد: مبارزه با نفوذ از جمله وظایف سربازان گمنام امام زمان(ع) است و هوشمندی آنان مانع نفوذ دشمنان می‌شود.

خطیب جمعه دندی با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به همه جوانان به ویژه جوانان انقلابی و مؤمن بالاخص جوانان و نوجوانانی که در نمازهای جماعت و جمعه شرکت می کنند، گفت: اکثر برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای تضعیف باورها و اعتقادات جوانان و به انحراف کشاندن آنان است و حضور جوانان و نوجوانان در مجالس و مراسم‌های مذهبی، آنان را از سم پاشی دشمنان بیمه می‌کند.

وی با اشاره به نیاز جوانان به اشتغال و مشکلات بیکاری، تصریح کرد: ایجاد اشتغال از راه‌های محبت به جوانان است.

حسینی نسب با گرامیداشت سالروز شهادت شهید مطهری و تبریک روز معلم، گفت: رسالت معلم تربیت نسل مؤمن و انقلابی است.

وی با تبریک روز کارگر به جایگاه کار در دین اسلام اشاره کرد و با بیان اینکه تلاش برای کسب روزی حلال هم رتبه جهاد در راه خدا است، ادامه داد: کارگران پشتوانه اصلی حرکت جامعه به سوی پیشرفت هستند.

امام جمعه دندی با تاکید بر حمایت از کارگران و تامین امنیت شغلی آنان، گفت: شرکت‌های منطقه در جذب نیرو، افراد بومی و بیکار را در اولویت قرار دهند و عدالت را در جذب‌ها رعایت و جوانان جویای کار را با رعایت زمان درخواست کار جذب کنند تا بلاتکلیف نمانند.

حسینی‌نسب افزود: در سال حمایت از کالای ایرانی باید از کارگران حمایت شود، چرا که حمایت از کارگر باعث بهبود و ارتقای کیفیت و کمیت تولید می‌شود.

وی با گرامیداشت روز شوراها و تبریک این روز به اعضای شورای اسلامی بخش، شهر و روستاها و با اشاره به جایگاه شورا، افزود: شوراهای اسلامی نماد مردم سالاری دینی در نظام اسلامی هستند.

امام جمعه دندی با اشاره به وظایف شوراهای اسلامی بر اساس قانون اساسی، گفت: بررسی مشکلات و کمبودهای اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، عمرانی و اقتصادی و انعکاس آن به مسؤولان اجرایی از وظایف شورای اسلامی است.

حسینی‌نسب به روز ایمنی حمل و نقل اشاره کرد و با بیان اینکه جاده، خودرو و راننده سه عامل ایمنی جاده هستند، تصریح کرد: ایمنی جاده‌ها به توسعه شهرها نیز کمک می‌کند، لذا اصلاح جاده زنجان- دندی تکاب که مسئولان نیز پیگیر هستند و تردد مسافران از دندی به آذربایجان غربی موجب توسعه و پیشرفت شهر دندی می شود.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 97 اردیبهشت 8
زمان : ساعت 8:50 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381541
بازدید امروز: 174
بازدید دیروز: 183
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا