سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه بخش انگوران و شهر دندی 97/1/24
| نظر بدهید

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نسب: مردم انقلابی و مستقل ایران اسلامی نیز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری باید نسبت به مصرف کالای داخلی تعصب داشته باشند.

امام جمعه دندی: ملت انقلابی اجازه نخواهد داد، آمریکا همچون برنامه هسته‌ای به توان نظامی و دفاعی دست اندازی کند و این توطئه را به گور خواهد برد.

حجت‌الاسلام سید عمران  حسینی‌نسب در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با دعوت خود و نماز گزاران به تقوای الهی و تلاش برای دوری از آلودگی‌ها و معاصی، اظهار کرد: تزکیه و تعلیم قرآن و حکمت از اهداف بعثت انبیاست.

وی با تبریک عید مبعث، عید بزرگ مسلمانان، عید نجات بشریت به تحلیل و تبیین اهداف بعثت پرداخت و گفت: تربیت انسان‌ها به عنوان اشرف مخلوقات یکی از اهداف بعثت انبیا است، چرا که اصلاح و افساد جامعه به اصلاح و افساد انسان‌ها بستگی دارد و لذا تلاش انبیا این بود که انسان را به صراط مستقیم دعوت کنند.

امام جمعه دندی مبارزه با ظلم و نجات انسان‌ها از ظلمت و تاریکی را دومین اهداف بعثت عنوان و تصریح کرد: انبیا آمدند تا راه مبارزه را به انسان‌ها نشان دهند تا جسم و روح انسان‌ها را از ظلمت و تاریکی نجات یابد.

حسینی‌نسب با بیان اینکه بشر تشنه عدالت اجتماعی است و همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمود با همه خدماتی که نظام اسلامی انجام داده، اما در عدالت اجتماعی تا نقطه مطلوب فاصله داریم، ادامه داد: عدالت اجتماعی و اقامه قسط در جامعه یکی دیگر از اهداف مبعث بوده است.

وی با بیان اینکه مؤمن و مسلمان عزیز است و وابستگی سیاسی و اقتصادی عزت مؤمن و کشور اسلامی را می شکند، گفت: نجات از وابستگی به دشمن و استقلال همه جانبه پیام و اهداف دیگر بعثت است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه، طرح اقتصاد مقاومتی، مطالبه تولید و اشتغال یا حمایت از کالای ایرانی در راستای حفظ عزت و استقلال ملت انقلابی و کشور اسلامی ایران است، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی راه رهایی از وابستگی به دشمنان و حفظ استقلال کشور است.

حسینی‌نسب با بیان اینکه آمریکا اگر اقتصاد برتر جهان را دارد با اقتصاد مقاومتی به اینجا رسیده است، فرانسه نیز بعد از جنگ جهانی دوم برای بازسازی و بهبود اقتصاد و صنعت کشور خود واردات کالای خارجی را محدود و حتی مردم فرانسه کالای داخلی را با قیمت بالاتر خریداری کردند، افزود: مردم انقلابی و مستقل ایران اسلامی نیز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری باید نسبت به مصرف کالای داخلی تعصب داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی در برابر مستکبران و ظالمان پیام و اهداف دیگر بعثت است، ابراز کرد: اقتدار داخلی نظام اسلامی با حمایت مردم انقلابی و جانفشانی و هوشمندی نیروهای مسلح منجربه شکست نقشه‌های آمریکا و نابودی گروه‌های تکفیری در منطقه شده و قدرت و اقتدار ایران اسلامی دشمن را به استیصال و نابودی کشانده است.

خطیب جمعه شهر دندی با بیان اینکه مصداق واقعی مستکبران آمریکاست، تاکید کرد: ملت انقلابی اجازه نخواهد داد، آمریکا همچون برنامه هسته‌ای به توان نظامی و دفاعی دست اندازی کند و این توطئه را به گور خواهد برد.

حسینی‌نسب با گرامیداشت روز ارتش و قدردانی از هوشمندی و آمادگی سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و ارتش مقتدر گفت: امنیت و اقتدار نظام اسلامی ثمره خون پاک 200 هزار شهید دفاع مقدس و 16 هزار شهید تروریستی است.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 97 فروردین 26
زمان : ساعت 9:34 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379046
بازدید امروز: 231
بازدید دیروز: 286
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا