سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی97/1/10
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: الگو و در صف مقدم بودن مسؤولان در خرید کالای ایرانی و عدم تبلیغ کالای خارجی در فیلم و سریال‌ها و برنامه‌های صدا و سیما و رسانه‌ها از عوامل تحقق شعار سال است.

امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی: حمایت از کالای ایرانی به معنای حمایت از کار و کارگر ایرانی و پشتیبانی از خانواده ایرانی است

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه و سفارش خود و نمازگزاران جمعه به رعایت تقوا و دوری از گناه، اظهار کرد: خداوند غضب خود را در گناه پنهان کرده، پس بندگان خدا نباید هیچ گناهی را کوچک بشمارند، چه بسا که همان گناه کوچک موجب غضب خداوند شود.

وی با تبیین شعار سال به دلایل نامگذاری سال جدید بنام سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: نامگذاری امسال با عنوان اقتصادی، نشان‌دهنده این است که اقتصاد و معیشت مسأله اصلی مردم و دغدغه مهم رهبر معظم انقلاب است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه در تحقق شعار سال تعصب و غیرت ملی مردم انقلابی تاثیرگذار است، تصریح کرد: حمایت از کالای ایرانی به معنای حمایت از کار و کارگر ایرانی و پشتیبانی از خانواده ایرانی است.

حسینی‌نسب تاکید کرد: الگو و در صف مقدم بودن مسؤولان در خرید کالای ایرانی و عدم تبلیغ کالای خارجی در فیلم و سریال‌ها و برنامه‌های صدا و سیما و رسانه‌ها از عوامل تحقق شعار سال است.

خطیب جمعه شهر دندی ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی اشتغال را به ارمغان آورده و تحریم‌های دشمن را خنثی می‌کند.

حسینی‌نسب با گرامیداشت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی گفت: 12 فروردین عید دینی و سیاسی ملت انقلابی ایران است.

وی با بیان اینکه دشمنی دشمنان به ویژه آمریکا و غرب به خاطر اسلامیت انقلاب است، افزود: جمهوریت و اسلامیت دو رکن انقلاب اسلامی است و جمهوریت بدون اسلامیت انحراف از اصول انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

امام جمعه دندی با تسلیت سالروز وفات حضرت زینب کبری(س) و با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی حضرت زینب(س)، گفت: ولایت‌پذیری و همراهی با امام زمان خویش، بصیرت و عقلانیت و عفت و حیا از ویژگی‌های شخصیتی عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) به شمار می‌رود.

حسینی‌نسب با اشاره به تقارن روز 13 فروردین با سالروز وفات حضرت زینب(س) و تاکید بر حفظ احترام بانوی بزرگ کربلا، گفت: اسلام دین عقلانیت و دانش که با خرافات مخالف است و لذا هرچند اصل رفتن به طبیعت اشکال ندارد، ولی رفتن به طبیعت با هدف رفع کردن نحسی آن روز مورد تایید اسلام نیست.

وی در عین حال به حفظ طبیعت به عنوان یکی از نعمات الهی تاکید کرد و افزود: 13 فروردین باید روز انس و حمایت از طبیعت باشد.

امام جمعه دندی با تبریک به کسانی که در ایام اعتکاف و به ویژه اینکه مقارن با ایام عید و روز 13 فروردین هم است، توفیق معتکف شدن در مساجد را کسب می‌کنند، تصریح کرد: نتیجه و ثمره اعتکاف پاک شدن از گناهان است.

حسینی‌نسب با تبریک سالروز ولادت حضرت علی(ع) و روز پدر، گفت: علی(ع) جامع همه خصائص و صفات الهی و معنوی، به عنوان یک انسان کامل و پدر معنوی شیعیان و مسلمانان است و نباید رفتار و اعمال ما موجب ناراحتی ائمه معصومین (ع) شود.

وی با تشریح فضائل امیرمومنان حضرت علی (ع) که از زبان دشمنان و مخالفان ادامه داد: ذکر علی (ع) عبادت است و امیرمومنان و مولای متقیان محبوبترین شخص در نزد پیامبر بود.

امام جمعه دندی با بیان اینکه حضرت علی (ع) خلاصه و عصاره قرآن است، به توصیف حضرت امیرمومنان از زبان آن حضرت پرداخت و گفت: حضرت علی (ع) می‌فرمایند: من قرآن ناطق و علم خداوند و زبان گویای خداوند هستم.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 97 فروردین 14
زمان : ساعت 8:37 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381252
بازدید امروز: 68
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا