سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 97/1/3
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: شعار سال جهت گیری اصلی نظام اسلامی و وظیفه مردم و مسئولان را مشخص می کند.

خطیب جمعه دندی:مردم و مسؤولان باید شعار سال را در عمل حمایت، و خرید کالای ایرانی را وظیفه شرعی و قانونی خود بدانند.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و بهرمندی از فضائل ماه رجب، اظهار کرد: اگر درهای آسمان و زمین بر روی انسان بسته شود، ولی تقوای الهی پیشه کند، خداوند گشایش برایش قرار می‌دهد.

وی با تبریک سال جدید و با بیان اینکه تقارن ماه رجب و آغاز سال جدید، تقارن مبارکی است، به تشریح و تبیین شعار سال پرداخت و تصریح کرد: شعار سال جهت گیری اصلی نظام اسلامی و وظیفه مردم و مسئولان را مشخص می کند.

امام جمعه دندی با بیان اینکه 18 سال است رهبر انقلاب اسلامی برای هر سال یک نام انتخاب می‌کند، گفت: آنچه مهم است، اینکه مردم و مسؤولان باید شعار سال را در عمل حمایت، و خرید کالای ایرانی را وظیفه شرعی و قانونی خود بدانند.

حسینی‌نسب با بیان اینکه مخاطب شعار سال مردم هستند اما مسؤولان و تولید کنندگان هم وظیفه‌ای دارند، افزود: مسئولان باید با جلوگیری از واردات بی‌رویه و مبارزه با قاچاق کالا و تولید کنندگان با تولید باکیفیت و مردم نیز با خرید کالا و اجناس ایرانی از شعار سال حمایت کنند.

خطیب جمعه شهر دندی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و با بیان اینکه پرونده اقتصاد مقاومتی نباید بسته شود، ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق و جلوگیری از واردات علاوه بر اینکه سبک زندگی اسلامی ایرانی ترویج می‌دهد، از عوامل تحقق اقتصاد مقاومتی نیز است.

حسینی‌نسب با تبریک دهم رجب سالروز ولادت امام جواد(ع) و با بیان اینکه بهار طبیعت با بهار معنویت مقارن و آغاز سال با نام حضرت امام هادی(ع) و حضرت امام جواد(ع) و امیر مومنان حضرت علی(ع) معطر شده است، گفت: امام جواد(ع) مولودی مبارک و با برکت برای شیعیان است و با ولادت ایشان همه نگرانی‌ها و شبهات در مورد امامت بعد از امام رضا(ع) برطرف شد.

وی با بیان اینکه امام جواد(ع) باب الحوائج است، تصریح کرد: امام جواد(ع) باب حاجات دنیوی است و جوانان برای رفع مشکلات به این امام جوان متوسل شوند.

امام جمعه دندی با اشاره به سالروز عملیات افتخار آمیز فتح المبین و خسارت‌ها و ضربات سنگینی که در این عملیات رژیم بعثی عراق متحمل شد، افزود: عملیات فتح المبین یکی از درخشان‌ترین و سرنوشت سازترین عملیاتهای دفاع مقدس است که فرماندهان آن نیروهای جوان با اعتماد بنفس بالا و ایمان قوی همچون شهیدان صیاد شیرازی، خرازی و کاظمی بودند.

حسینی‌نسب گفت: اعتماد به نیروی جوانِ انقلابی و مومن از مطالبات مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به چهارمین سال تجاوز رژیم آل سعود به یمن و با تشریح خسارت‌های وارد شده بر یمن و همچنین بر عربستان، گفت: عربستان با هزینه روزانه 150 میلیون دلار در باتلاق یمن گرفتار شده است.

امام جمعه دندی به فضائل ماه رجب و با بیان اینکه رحمت الهی در این ماه فرو می ریزد، ادامه داد: رجب یکی از ماه‌های مبارک، بزرگ و برگزیده الهی است که حسنات در این ماه مضاعف و گناهان محو می شود.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 97 فروردین 5
زمان : ساعت 9:54 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381292
بازدید امروز: 108
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا