سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه شورای اداری بخش انگوران
برچسب ها: جلسات (80)، | نظر

حجت الاسلام حسینی نسب: از سال آینده پاسخگویی مسئولان به مطالبات و سوالات مردم در نماز جمعه انجام خواهد شد.

جلسه شورای اداری بخش انگوران با حضور مسئولان ادارات در بخشداری برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی در این جلسه با تبریک پیشاپیش عید نوروز و تقدیر ازفعالیت های مسئولان محترم ادارات بخش انگوران و شهر دندی گفت: خدمت به مردم از بهترین اعمال است.
امام جمعه بخش انگوران به اهمیت خدمت خالصانه اشاره کرد و افزود: بر اساس روایت امیرمومنان حضرت علی علیه السلام کوچک شمردن، پنهان کردن و تسریع در خدمت و حل کردن به موقع مشکلات موجب پایداری و اکمال خدمت به مردم می شود.
حسینی نسب با بیان اینکه انعکاس مشکلات مردم به مسئولان مربوطه دستور پیامبر اسلام است، گفت: پیامبر اسلام دستور می داد که مطالبه و خواست کسانی را که صدایشان به گوش مسئول نمی‌رسد را به من ابلاغ کنید.
وی با اشاره پایان سال جاری و تجلیل از حضور مردم در صحنه های انقلاب اسلامی خصوصا حضور در انتخابات ریاست جمهوری و راهپیمایی 22 بهمن و افزایش حضور مردم گفت: امنیت پایدار در حالی که ناامنی و جنگ در کشورهای منطقه وجود دارد، از بزرگترین نعمت الهی بر ملت ایران است.
امام جمعه شهردندی به بدعهدی و دشمنی های آمریکا اشاره کرد و افزود: ترامپ ثبات شخصیتی ندارد و اکنون نیز به جان کابینه خود افتاده است.
حجت الاسلام حسینی نسب گفت: ازسال آینده برنامه ریزی برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات و سوالات مردم در نماز جمعه انجام خواهد شد تا مردم به صورت مستقیم با مسئولان در ارتباط باشند و در این باره انشاالله بخشداری نیز کمک خواهد کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 96 اسفند 27
زمان : ساعت 10:0 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378683
بازدید امروز: 154
بازدید دیروز: 244
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا