سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه شورای آموزش و پرورش
برچسب ها: جلسات (80)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: محوری ترین فصل زندگی امام باقر(ع) جایگاه علمی امام پنجم است.

امام جمعه شهر دندی در هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش، سرمایه گذاری برای کشور است.

جلسه شورای آموزش و پرورش بخش انگوران در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران با تبریک حلول ماه رجب و میلاد امام باقر علیه السلام گفت: ماه رجب یکی از ماههای پر فضیلت سال است که رحمت الهی در این ماه فرو می ریزد.
وی با اشاره به فضائل امام باقر علیه السلام و با بیان اینکه هریک از ائمه معصومین به تناسب نیازها و شرایط فرهنگی و سیاسی زمان خود، در بُعدی از ابعادِ کمالات خویش ظهور و تجلی داشته اند، گفت: محوری ترین فصل زندگی امام باقر(ع) جایگاه علمی امام پنجم است.
حسینی نسب به جایگاه علم آموزی در اسلام اشاره کرد و با بیان اینکه علم آموزی محدود به هیچ چیز نیست، گفت: کسب علم محدود به طایفه یا جنس خاص، و یا محدود به زمان و مکان نیست و هر کس در هر زمان و مکانی لازم است به دنبال علم برود.
امام جمعه شهر دندی و بخش انگوران جایگاه آموزش و پرورش را در دین اسلام یک جایگاه با ارزش دانست و  با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام گفت: هر گاه معلّم به کودک بگوید: بگو: «بسم الله الرحمن الرحیم»، پس کودک بگوید: «بسم الله الرحمن الرحیم»، خداوند برای این کودک و پدر و مادر او و این معلّم، برائت[از آتش] خواهد نوشت.»
وی وظیفه آموزش و پرورش را تعلیم و تربیت مبتنی بر ارزشهای اسلامی دانست و با بیان اینکه آموزش و پرورش  مربی آینده سازان کشور است گفت: آموزش و پرورش امید کشور است چرا که امام خمینی ره فرمود امید من به شما دبستانی هاست.
 حجت الاسلام حسینی نسب با تقدیر از زحمات معلمان و اعضای شورای آموزش و پرورش و آرزوی موفقیت برای دانش آموزان گفت: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش سرمایه گذاری برای آینده کشور است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 96 اسفند 27
زمان : ساعت 12:27 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378699
بازدید امروز: 170
بازدید دیروز: 244
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا