سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/12/25
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی: حفظ شئونات اسلامی، عدم ارتکاب گناه و رعایت حریم محرم و نامحرم در دید و بازدیدها نشانه تحول درون و رشد اخلاق همراه با تجدید سال است.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک گناه و معصیت، اظهار کرد: تحویل و دگرگونی درونی همراه با تجدید سال از ویژگی‌های عید است، اما گناه مانع تحول درونی است.

وی با اشاره به تقارن سالروز شهادت حضرت امام هادی(ع) با اول فروردین و روز عید و تاکید بر حفظ حرمت این روز و شئونات اسلامی در ایام عید، افزود: حفظ شئونات اسلامی، عدم ارتکاب گناه و رعایت حریم محرم و نامحرم در دید و بازدیدها نشانه تحول درون و رشد اخلاق همراه با تجدید سال است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه اگر بخواهیم خلاصه افتخارات و لحظه‌های شیرین سال 1396 را نام ببریم در سه اتفاقِ مهمِ حضور مردم در انتخابات و راهپیمایی‌های دی‌ماه و راهپیمایی 22 بهمن‌ماه خلاصه می‌شود، و این افتخارات به نام ملت ایران ثبت شده است، گفت: حمایت از اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تبعیت امت از ولایت از کارنامه پر افتخار ملت انقلابی در سال‌جاری محسوب می‌شود.

حسینی‌نسب با تاکید بر اینکه مسئولان نیز باید کارنامه عملکرد خود را به مردم ارائه کنند، ادامه داد: مسؤولان تصور کنند در پایان سال، اعمال یک ساله آنها در محضر خدا است و اگر از آنها سؤال کنند فرمان امام و رهبر خود را در باب تولید و اشتغال چگونه انجام دادید آیا پاسخ قابل قبولی دارند؟ درحالی که مقام معظم رهبری فرمودند، ما از مشکلات مردم مطلعیم اما هیچ کار نشدنی در کشور وجود ندارد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره یادگار امام رحمت‌الله علیه و با بیان اینکه حاج سید احمد خمینی یاور امام در شکل گیری و پیروزی انقلاب و سرباز امام و مقام معظم رهبری بود، افزود: سید احمد خمینی سرباز واقعی ولایت بود و بهترین الگوی ولایت‌مداری و ولایت پذیری است که گفت: اطاعت از خامنه‌ای اطاعت از خمینی است و هرکس منکر این معنا شود در خط امام نیست.

خطیب جمعه شهر دندی حفظ حجاب و تربیت فرزندان با معیارهای دینی را از ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: حجاب اختیاری یا بی‌حجابی مقابله و مخالفت با آیات صریح قرآن است.

حسینی‌نسب با اشاره به 29 اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت و قطع شدن دست بیگانگان از سرمایه ملی به نقش تاثیرگذار آیت‌الله کاشانی در این مساله اشاره کرد و با بیان اینکه پرچمداری علما و حمایت مردم در ملی شدن نفت تاثیر گذار بود، تصریح کرد: عده‌ای با تحریف تاریخ ملی شدن صنعت نفت را به نام مصدق ثبت می‌کنند وعده‌ای هم اکنون کارهای اصلی خود را رها کرده و با تغییر نام خیابان‌های تهران به نام افراد مساله‌دار همچون مصدق و بازرگان به کارهای حاشیه ساز می‌پردازند که نشانه انحراف اعتقادی و سیاسی و عدول از آرمان‌های انقلاب اسلامی و انحراف از وظیفه اصلی است.

وی با اشاره به ایام عید و خرید میوه و اجناس اشاره و بر ضرورت رعایت قوانین توسط فروشندگان تاکید کرد و گفت: از خدمات و زحمات همه ادارات و مسؤولان شهرستان اعم از بخش مرکزی و بخش انگوران به ویژه فرماندار و بخشدار باید قدردانی کرد.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 96 اسفند 27
زمان : ساعت 8:23 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378718
بازدید امروز: 189
بازدید دیروز: 244
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا