سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: صدا و سیما دانشگاه عمومی است و ترویج بی بند و باری، شکستن قبح گناه، از بین بردن حیا و ترویج ارتباط دختر و پسر نباید در برنامه‌های صدا و سیما اتفاق بیفتد  .

امام جمعه بخش انگوران و شهر دندیزن در صندوق حجاب آزاد است و شعار آزادی زن یا حجاب اختیاری برخلاف دستور قرآن و روایات اسلامی است:

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و ترک گناه و معصیت، اظهار کرد: یکی از مصادیق گناه، دروغگویی است و کسی که دروغ می‌گوید، مزه ایمان را نچشیده است.
وی با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر و روز زن، گفت: زن اگر تابع دستورات اسلام باشد و حضرت زهرا(س) را الگو قرار دهد، ارزش پیدا می‌کند.
امام جمعه دندی با اشاره به جایگاه زن در غرب و با بیان اینکه زن در غرب ابزاری است برای مرد و هیچ گونه استقلال مالی و هویتی ندارد، تصریح کرد: شعار فمینیستی و تساوی زن و مرد هم فریبی بیش نیست.
حسینی‌نسب با تاکید بر حجاب و عفت زنان مسلمان ایران، افزود: زن در صندوق حجاب آزاد است و شعار آزادی زن یا حجاب اختیاری برخلاف دستور قرآن و روایات اسلامی است.
وی با بیان اینکه دولت، مجلس، نیروهای انقلابی، حوزه‌های علمیه بحث حجاب را جدی بگیرند، چرا که نقشه جدید دشمن از بین بردن جایگاه حجاب است، ادامه داد: سخنان برخی افراد و برخی برنامه‌های صدا و سیما هیچ سنخیتی با ارزش‌های اسلامی و انقلاب اسلامی ندارد.
خطیب جمعه شهر دندی با انتقاد از برخی برنامه‌های صدا و سیما و سؤالات برخی مجریان در برنامه‌ها از زنان و مردان، گفت: صدا و سیما دانشگاه عمومی است و ترویج بی بند و باری، شکستن قبح گناه، از بین بردن حیا و ترویج ارتباط دختر و پسر نباید در برنامه‌های صدا و سیما اتفاق بیفتد.
حسینی‌نسب با اشاره به پایان سال اقتصاد مقاومتی و با بیان اینکه مسؤولان اگر به شهرها و روستاها سرکشی می‌کنند هدفشان باید حل مشکلات مردم باشد و ذبح قربانی برای مسؤولان از طرف مردم نباید انجام شود و مسؤولان نیز آن را احترام به خود ندانند، افزود: در پایان سال اقتصاد مقاومتی مسؤولان آمار بدهند که از ایجاد 900 هزار شغل چند درصد متعلق به مردم بخش انگوران و شهر دندی بوده و چند درصد محقق شده است.
وی با بیان اینکه مطالبه‌گری حق مردم و پاسخگو بودن وظیفه مسئولان است، تصریح کرد: چرا بخاطر بهانه‌هایی در یک منطقه به یک نفر گاز داده نمی شود و به یک نفر برق، و به یک نفر سند مالکیت، مشکل مردم چیست، مسؤولان موانع را برطرف کنند و مردم را چند سال بلاتکلیف نگذارند.
امام جمعه دندی با بیان اینکه دهیاران در روستاها از همان اول ساخت و ساز موانع و مشکلات را به مردم بگویند و اجازه ساخت غیر مجاز را ندهند تا مشکلات بعدی به وجود نیاید، ادامه داد:کاش گروه 20 نفر ارزیابی، بازرسی و نظارت استانداری زنجان که به شهرستان آمده بودند  مشکلات و مطالبات مردم را از زبان خود مردم می‌شنیدند.
حسینی‌نسب با اشاره به سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران و ماموریت آمریکا به او، گفت: سفر وی به ایران با هدف گفت‌وگو در مورد مسئله برجام، بحث تولید موشک و نقش منطقه‌ای ایران، برای امتیازگیری از ایران بود که با واکنش مقتدرانه مسؤولان همراه شد و وزیر امور خارجه فرانسه دست خالی به کشورش برگشت تا بداند که مسائل داخلی و منطقه‌ای به آمریکا و اروپا ربطی ندارد. 
وی با اشاره به دیدار وزیر اوقاف سوریه با مقام معظم رهبری و امیدواری اقامه نماز در قدس در آینده نزدیک، گفت: مشکلاتی هم چون اختلاف مذهبی یهودیت و صهیونیست، مهاجرت معکوس از فلسطین اشغالی، شکست‌های پی‌در پی اسرائیل و تنها ماندن آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی نشانه نابودی اسرائیل است و 16 موسسه و نهاد آمریکایی بر اساس پژوهشی که انجام داده‌اند به این نتیجه رسیده‌اند که اسرائیل تا سال 2025 نابود می‌شود.
خطیب جمعه شهر دندی به روز بزرگداشت شهدا و تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره و عنوان کرد: وظیفه اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران زنده نگهداشتن ارزش‌ها و تکریم از خانواده شهدا و پاسخگویی به نیازهای آن است.
حسینی‌نسب با اشاره به اینکه روز شهدا فرصتی است برای تجدید پیمان با اهداف شهدا، گفت: انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی و اهداف شهدا به نسل جدید از دیگر وظائف بنیاد شهید و امور ایثارگران است.
وی به روز راهیان نور اشاره کرد و با قدردانی از برنامه زیبای اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق جنگی با نام راهیان نور تصریح کرد: حضور جوانان و نوجوانان در مناطق جنگی هم ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی و هم موجب پیشگیری از فراموشی و تحریف شهامت‌ها، مقاومت‌ها و اهداف شهدای دفاع مقدس است.
امام جمعه دندی به چهارشنبه آخر سال اشاره و با تاکید بر مراقبت خانواده‌ها از فرزندان خود، افزود: کارهایی که در چهارشنبه آخر سال انجام می شود، مورد تایید اسلام نیست و مومنان هزینه‌های اینگونه کارهای بیهوده را به دست نیازمندان جامعه برسا
نند
.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 اسفند 19
زمان : ساعت 8:26 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378745
بازدید امروز: 216
بازدید دیروز: 244
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا