سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب:مماشات با اغتشاشگران کافی است و باید با اخلالگران جامعه با شدت برخورد شود .

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوای الهی و ترک گناه اظهار داشت: کوچک شمردن و فراموش کردن گناهان از حیله‌های شیطان برای هلاکت انسان است. 
وی با تسلیت به شهادت رسیدن 5 تن از نیروهای انتظامی و اعضای بسیج در حوادث خیابان پاسداران تهران گفت: شهادت 5 نفر در این حادثه نشانه صبوری و مماشات نیروی انتظامی است ولی مماشات با اغتشاشگران کافی است و باید با اخلالگران جامعه با شدت برخورد شود.
امام جمعه شهر دندی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با مردم آذربایجان‌شرقی به تشریح سه خطر پیش روی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: ارتجاع، اشرافی‌گری، و امید به دشمن سه خطر و آفت انقلاب اسلامی است.
وی از ارتجاع به عنوان نخستین آفت انقلاب نام برد و گفت: ارتجاع یا برگشت به عقب و یا سستی در حرکت انقلابی و یا خط عوض کردن نیروهای انقلابی برگشت از مسیر انقلاب و آفت نظام اسلامی است و انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن خطر ارتجاع را خنثی می‌کند.
حسینی نسب از اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی به عنوان دومین آفت انقلاب اسلامی یاد کرد و با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب مستضعفان و محرومان است که در تمام دوره های انقلاب در صف مقدم بوده اند اما همچنان در محرومیت به سر می برند، گفت: اشرافی‌گری مسئولان مانع درک مشکلات اقشار ضعیف جامعه می‌شود و بی‌توجهی به محرومان و مستضعفان نتیجه اشرافی‌گری است.
وی گفت: ساده‌زیستی از اصول انقلاب است و اگر مسئولان از ساده زیستی به تجمل‌گرایی سوق پیدا کنند، نشانه دوری آنها از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
امام جمعه شهر دندی اتکاء به دشمن و امید به بیگانگان را سومین آفت انقلاب دانست و با بیان اینکه امید به دشمن با استقلال کشور ناسازگار است و باید استقلال کشور در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی حفظ شود، گفت: برجام یک نمونه از اعتماد و امید به دشمن بود که هیچ سودی برای کشور نداشت و همین دیروز هم آقای عراقچی گفت که ایران برجام را موفق نمی‌داند چرا که ایران از آن بهرمند نشده و تحریم برداشته نشده است.
وی با اشاره به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی و با بیان اینکه تاسیس این نهاد یادگار شهیدان رجایی و باهنر با هدف تشویق دانش‌آموزان به ارزش‌های اسلامی است، گفت: دوره جوانی و نوجوانی بهترین زمان جهت آشنایی با ارزش‌های اسلامی و تربیت الهی است.
امام جمعه شهر دندی گفت: سند 2030 که با هدف جدایی دانش‌آموزان از ارزش‌های الهی است، کاملا با تربیت اسلامی مغایرت دارد.
حسینی نسب در پایان از حضور پرشور مردم، جوانان و نوجوانان در مراسم های ایام فاطمیه و از خیّران بخش انگوران و شهر دندی برای کمک به احسان سفره حضرت زهرا (س) و از نیروی نظامی و انتظامی در راستای تامین نظم امنیت مراسم‌های فاطمیه و رئیس و اعضای ستاد نماز جمعه بخاطر هماهنگی و اجرای برنامه‌ها  تشکر کرد.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 اسفند 5
زمان : ساعت 8:41 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381197
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 116
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا