سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

 

امام جمعه دندی  آنچه مسلم است هرکس با ارزشهای_اسلامی مقابله کند، سرنوشت رضاخان در انتظار اوست:.

حجت‌الاسلام سیدعمران حسینی نسب در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، گفت: شیعه واقعی کسی است که در گفتار و کردار تابع اهل بیت پیامبر(ص) باشد. 

وی با قدردانی از حضور پرشور، تماشایی و دشمن شکن مردم انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: مردم با همه مشکلات و گلایه‌ها آمدند و با حضور خود مشت محکمی بر دهان دشمنان خارجی و اغتشاشگران داخلی زدند. 

امام جمعه دندی با بیان اینکه تنها راه قدردانی مسؤولان از مردم، این است که با روحیه جهادی و انقلابی به مردم خدمت کنند، اضافه کرد: مسؤولان باید دست از مسائل #حاشیه_ساز  بردارند و به وعده‌های خود عمل کنند. 

حسینی‌نسب با اشاره به اینکه حل مشکل بیکاری و ایجاد سالانه 900 هزار شغل نباید از سوی دولتمردان فراموش شود، افزود: مسؤولان در روزهای آخر سال تولید و اشتغال عملکرد خود را در مورد تولید و اشتغال گزارش دهند و به جای #رفراندوم بگویند که چه اقداماتی در حوزه #اشتغال انجام شده است. 

وی با اشاره به اینکه امروز وضعیت شرکت کالسیمین زیاد مشخص نیست، گفت: شرکت #کالسیمین باید در اسرع وقت وضعیت جذب نیرو را مشخص و جوانان شرکت کننده در #آزمون را بلاتکلیف نگذارد. 

امام جمعه دندی در ادامه به کودتای انگلیسی رضاخان پهلوی و به سلطنت رسیدن رضاشاه توسط انگلیس اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای ننگین رضا شاه مبارزه با ارزش‌های اسلامی و کشف حجاب بود، در صورتی که  حجاب یکی از واجبات_الهی و از #ضروریات دین است. 

حسینی‌نسب با انتقاد از افرادی که می‌گویند همانطور که رضاخان به زور نتوانست حجاب‌ها را بردارد پس جمهوری اسلامی هم نمی‌تواند حجاب را اجباری کند، گفت: اولا حجاب دستور خدا است و حجاب را خداوند واجب کرده نه جمهوری اسلامی، و جمهوری اسلامی قانون_الهی را در جامعه اجرا می‌کند و دوم اینکه علت عدم موفقیت رضاخان در برداشتن حجاب اعتقاد و ایمان محکمی بود که زنان مسلمان داشتند و بی حجابی عده ای بخاطر #بی_غیرتی مردان است. 

وی با تاکید بر ترویج ارزش‌های اسلامی در مدارس و درخواست از پلیس و نیروی انتظامی به منظور برخورد با بدحجابان گفت:  حلال و حرام الهی تا ابد ثابت است و شرایط زمان نمی تواند احکام الهی را تغییر دهد. آنچه مسلم است هرکس با #ارزشهای_اسلامی مقابله کند، سرنوشت رضاخان در انتظار اوست. 

امام جمعه دندی در ادامه به مناسبت‌های پیش رو نیز اشاره کرد و گفت: یکی از این مناسبت‌ها مربوط به  سالروز ارتحال آیت الله فاضل لنکرانی مرجع فقید انقلابی و فاطمی است، کسی که از روحانیون انقلابی بودند. 

وی ادامه داد: کارنامه روحانیت در طول دفاع مقدس نشانگر این است که طلاب و روحانیت تنها سخن نمی گویند بلکه مردان عمل هستند و آمار زیاد شهدای روحانیت نسبت به سائر اقشار دلیل بر پیوند گفتار و عمل روحانیت است و اکنون نیز روحانیت با زندگی ساده، کم توقعترین و در عین حال جزو انقلابی‌ترین افراد جامعه هستند. 

امام جمعه شهر دندی با تسلیت ایام فاطمیه(س) و با اشاره به شیوهای مبارزاتی آن حضرت با غاصبان و مستکبران، دفن شبانه و مخفی بودن قبر آن حضرت را نشانه مظلومیت حضرت زهرا علیها سلام دانست و از مردم بخش انگوران و شهر دندی خواست در سه روز مراسم های ایام فاطمیه پرشور شرکت کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 


 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 بهمن 28
زمان : ساعت 11:4 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378346
بازدید امروز: 61
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا