سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه شورای اداری انگوران
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: آموزش و پرورش باید دانش آموزان با تقوا، ولایی و متدین تربیت کند.

جلسه شورای اداری انگوران امروز یکشنبه 94/6/29 با حضور اعضای شورا در بخشداری شهر دندی برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب در این جلسه با تبریک پیشاپیش هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی گفت: انقلاب اسلامی با مجاهدتهای حضرت امام خمینی ره در سال 57 به پیروزی رسید بعد از آن چون  دشمنان  همه اهداف خود را از دست رفته می دیدند برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی صدام روسیاه و بدبخت را تجهیز و تحریک کردند تا با حمله به ایران اسلامی شعله های انقلاب اسلامی را خاموش کنند و دهها کشور نیز پشت سر صدام از او حمایت کردند.

امام جمعه دندی با بیان اینکه جوانان انقلابی و ولایی و مطیع رهبری با حضور در جبهه از آرمانهای انقلاب دفاع کرده و خود نیز در این را ارزشمندترین داشته خود یعنی جان خود را فدا کرده و به مقام شهادت نائل آمدند.

حجت الاسلام حسینی نسب به مقام و جایگاه شهدا اشاره کرد و گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم با باید با تبعیت از ولی فقیه و خدمت به مردم که خواسته شهداست، پاسدار خون شهیدان باشیم.

امام جمعه دندی به آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: شهدای جنگ تحمیلی تربیت یافتگان معلمان و مدارس آن زمان بوده اند و امیدواریم معلمان و آموزش و پرورش امروز نیز چنین شاگردانی با تقوا، ولایی و متدین تربیت کنند.

حجت الاسلام حسینی نسب در ادامه ضمن گلایه از برخی مسئولان بخاطر عدم حضور  در نماز جمعه گفت:  برنامه ریزی خواهیم کرد تا مسئولان ضمن سخنرانی در نماز جمعه در امور مسائل مربوط به حوزه کاری خود ، در همان زمان نسبت به سوالات یا  انتقادات و پیشنهادات مردم پاسخ گو باشند.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 94 شهریور 29
زمان : ساعت 12:37 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 389876
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 18
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا