سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه شهر دندی: پرداخت وام اشتغال و ایجاد شغل باید از شعار به عمل تبدیل شود.

حجت الاسلام حسینی نسب: نظام اسلامی با مفسدان اقتصادی مماشات نخواهد کرد و مردم هم از فساد و تبعیض شکایات دارند و مسئولان باید شکایات مردم از مفسدان اقتصادی را پیگیری کنند. 

حجت‌الاسلام عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دندی با دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوا در گفتار و کردار، اظهار کرد: انسان با تقوا از سخن دروغ، بی‌مایه و نسنجیده پرهیز می‌کند و مواضع و گفتارش از روی عدالت و انصاف است.
وی دهه فجر را مقطع رهایی ملت ایران از تحت سلطه طاغوت دانست و با انتقاد از کسانی که خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را نادیده می‌گیرند، گفت: عده‌ای کورکورانه یا مغرضانه طاغوت پرستی می‌کنند و چشم خود را در برابر دستاوردهای انقلاب اسلامی بسته‌اند.

امام جمعه دندی در ادامه به خفقان سیاسی و سرکوب مخالفان در دوران پهلوی اشاره کرد و گفت: عده‌ای از فضای آزاد و امکانات نظام اسلامی استفاده، ولی علیه انقلاب اسلامی حرف می‌زنند یا می‌نویسند که نشانه دشمنی آنها با اصل اسلام و انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی چشمگیر و مثل آفتاب روشن است، گفت: البته هیچکس منکر مشکلات به ویژه در مسائل و مفاسد اقتصادی نیست، ولی نباید این مسائل بهانه‌ای برای تخریب نظام اسلامی باشد.

حسینی‌نسب همچنین درباره تشکیل نظام اسلامی و فعالیت 40 ساله آن بر پایه نظرات مردمی گفت: قطعا نظام اسلامی با مفسدان اقتصادی مماشات نخواهد کرد و مردم هم از فساد و تبعیض شکایات دارند و مسئولان باید شکایات مردم از مفسدان اقتصادی را پیگیری کنند.

امام جمعه دندی به پروژه‌های افتتاحی دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت: البته افتتاح پروژه‌ها قابل تقدیر است اما مردم انتظار دارند مسؤولان زمان اتمام پروژه به مردم اعلام کنند و در زمان مناسب تحویل بدهند نه اینکه مثل اداره کار شهر دندی بعد از یک سال از افتتاح درش یک روز هم باز نشود.
وی به وعده هایی که مسؤولان در دهه فجر خصوصا در مورد پیگیری تعریض جاده دندی و پرداخت وام اشتغال به مردم دادند نیز اشاره کرد و گفت: پرداخت وام اشتغال و ایجاد شغل باید از شعار به عمل تبدیل شود.
امام جمعه دندی با دعوت مردم بخش انگوران و شهر دندی به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: راهپیمایی 22 بهمن تجدید بیعت با امام، تجدید میثاق با مقام معظم رهبری و نشانه اتحاد مردم و مسئولان است.
حسینی نسب گفت: راهپیمایی 22 بهمن هم تشکر از خدمات نظام اسلامی و هم تودهنی بر حامیان طاغوت و مغرضان داخلی و خارجی خصوصا آمریکا و مستکبران است و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، راهپیمایی امسال تماشایی خواهد بود.

   

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 بهمن 21
زمان : ساعت 9:19 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378239
بازدید امروز: 77
بازدید دیروز: 87
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا