سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: انتقال دستاوردها و ارزش‌های انقلاب به جوانان از راه‌های شناخت حقایق انقلاب است.

امام جمعه دندی: مسئولان نسبت به مبالغ قبوض به سؤالات مردم پاسخگو باشند.


حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب  ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوا اظهار داشت: شکر به درگاه الهی در برابر نعمت‌های مادی و معنوی از ویژگی‌های متقین است.
وی انقلاب اسلامی، حکومت اسلامی و زندگی تحت ولایت ولی فقیه را از نعمت های الهی به ملت ایران دانست و گفت: دهه فجر بهترین فرصت برای باز خوانی تاریخ و حقایق انقلاب اسلامی است.
امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه شناخت حقایق انقلاب اسلامی مایه امیدواری و بررسی نقاط ضعف و حل مشکلات باعث تقویت نظام اسلامی است، گفت: شناخت چهره واقعی رژیم فاسد ستمشاهی و فساد دربار و وابستگی همه جانبه رژیم پهلوی مردم را به حقایق انقلاب می‌رساند.
وی با بیان اینکه رژیم پهلوی در همه مسائل از آمریکا دستور می‌گرفت و تصمیمات و خواسته‌های آمریکا در ایران اجرا می‌شد، ادامه داد: دشمنی آمریکا با ملت ایران به خاطر قطع دستان غارتگر آمریکا از ایران و شکست در صحنه‌های مختلف از ملت ایران است.
حسینی نسب با تاکید بر تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: انتقال دستاوردها و ارزش‌های انقلاب به جوانان انقلابی و انقلابی عمل کردن یک راه دیگر برای شناخت حقایق انقلاب اسلامی است.
وی به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن اشاره کرد و گفت: پاسدار و نگهبان انقلاب باید انقلابی باشد، چرا که آنهایی که انقلاب کردند، انقلابی بودند.
حسینی نسب با بیان اینکه، بیان دستاوردها، دلیل بر کتمان یا انکار مشکلات نیست، گفت: ان‌شاالله با تلاش دلسوزانه مسئولان مشکلات حل خواهد شد چرا که شأن ملت انقلابی، خدمت جهادی و انقلابی است.
وی با گرامیداشت 12 بهمن سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران اسلامی و با بیان اینکه آمریکا، فرانسه، شاه و بختیار تلاش می‌کردند امام وارد ایران نشود، گفت: اراده الهی بر همه اراده ها غالب است و هر کس دربرابر اراده الهی بایستد رفتنی است.
خطیب جمعه شهر دندی با تاکید بر بزرگداشت ایام فاطمیه و تلاش همه محبان و عاشقان به برگزاری پرشور ایام فاطمیه(س)، گفت: در جشن‌های انقلاب اسلامی باید حرمت حضرت فاطمه زهرا (س) حفظ شود.
وی با انتقاد از قبوض آب و برق و گاز و عدم رضایت مردم از مبالغ قبوض خصوصا آبونمان، مالیات بر ارزش افزوده، برخی تبصره‌ها و بندها و عدم اطلاع از فلسفه آنها گفت: مسئولان نسبت به مبالغ قبوض به سؤالات مردم پاسخگو باشند.
حسینی نسب با اشاره به حقوق فرزندان و وظایف والدین، گفت: فراهم آوردن زمینه ازدواج فرزندان از حقوق آنان و وظائف والدین است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 96 بهمن 6
زمان : ساعت 3:16 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381095
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا