سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه شورای آموزش و پرورش انگوران
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید


جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه انگوران، باحضور اعضای این شورا برگزار شد.

امام جمعه دندی: معلمان در تربیت دانش آموزان پیامبر را الگوی خود قرار دهند.

 حجت الاسلام حسینی نسب، امام جمعه انگوران و شهردندی در این جلسه با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به معلمان و دانش آموزان گفت: آموزش و پرورش نقش مهم و بسزایی در جامعه دارد. چراکه کار آموزش و پرورش نیرو سازی است و دانش آموزان امروز، مسئولان فردای جامعه اسلامی خواهند بود.

امام جمعه دندی با اینکه خواست مقام معظم رهبری از آموزش و پرورش تحول اساسی است، گفت: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، اگر خواهان عزت مادی، سعادت معنوی، برتری سیاسی و پیشرفت علمی هستیم، باید آموزش و پرورش کار بنیادی انجام دهد.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: بهترین عمر انسانها در آموزش و پرورش سپری می شود و لذا باید از این فرصت برای تربیت افرادی شجاع، متدیّن، دیندار ، ولایی و انقلابی استفاده کرد.

امام جمعه دندی گفت: این شرایط و ویژگی ها زمانی محقق می شود که معلمانی با این ویژگی داشته باشیم.

امام جمعه دندی گفت: پیامبر اکرم (ص) با آن مقام و عظمت و جایگاهی که دارد خود را معلم معرفی می کند و می فرماید: من معلم مبعوث شده ام.

حجت الاسلام حسینی نسب گفت: با بررسی آیات قرآن می بینیم که این کتاب الهی، پیامبر را حریص نسبت به هدایت مردم، دعوت کننده به سوی خدا، دارای تزکیه و خودسازی معرفی می کند و لذا معلمان نیز باید با الگو از پیامبر نسبت به دانش آموزان اینگونه باشند.

امام جمعه دندی گفت: بدون شک رفتار و کردار معلمان در دانش آموزان تاثیر دارد لذا معلمان باید خود احکام اسلامی را رعایت کنند.

امام جمعه دندی در پایان گفت: روحانیون منطقه می توانند در برگزاری نماز جماعت مدارس با آموزش و پرورش همکاری کنند. 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 شهریور 25
زمان : ساعت 2:5 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378366
بازدید امروز: 81
بازدید دیروز: 123
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا