سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/10/29
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه شهر دندی: تحریم‌های جدید علیه ایران بر اساس توافق هسته‌ای نقض برجام است.

 حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و ترس از عذاب الهی اظهار داشت: اقامه نماز، ادای زکات و امر به معروف و نهی از منکر از مهمترین وظایف صالحان و مسئولان است  .
وی با اشاره به تحریم‌های جدید آمریکا و دشمنی آمریکا با ملت ایران در چهار دهه گذشته، گفت: تحریم‌های جدید علیه ایران بر اساس توافق هسته‌ای نقض برجام است و نشان داد که اعتماد بر آمریکا خسارت جبران ناپذیری بر کشور و ملت تحمیل می‌کند.
خطیب جمعه شهر دندی با بیان اینکه ترامپ نه جرأت خروج از برجام را دارد نه عمل به توافق هسته‌ای را، افزود: تحریم 14 شخصیت و نهادهای کشور بیانگر برنامه راهبردی فشار بر ملت ایران است ولی آمریکا بداند هرگونه توطئه یا تحریم و تهدید، ملت ایران را مقاوم‌تر خواهد کرد.
وی با اشاره به انتصاب رئیس جدید شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور و با تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام تقوی، به جایگاه نماز جمعه در نظام اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: وظیفه اصلی نماز جمعه تبیین حقایق، بیان واقعیات و آگاهی بخشی به مردم است.
حسینی نسب با اشاره به روایتی به فضائل نماز جمعه اشاره کرد و با بیان اینکه نماز جمعه هم زیارت است و هم زیبایی، گفت: تلاش برای رشد و شکوفایی نماز جمعه و برگزاری نماز جمعه با کیفیت وظیفه همگانی است. 
وی با
بیان اینکه پیامبر اسلام(ص) بعد از ورود به مدینه و امیرالمومنین علی(ع) بعد از ورود به کوفه نماز جمعه را اقامه کردند، گفت: نماز جمعه یک نماز عبادی سیاسی و مرکّب از تقوا و سیاست است.
امام جمعه شهر دندی با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) به عنوان یکی از چهره‌های برجسته اسلام، گفت: حضرت زینب(س) یک الگوی تمام عیار در حجاب، عفاف، حیاء و عبادت برای همه مخصوصا زنان و پرستاران است.
وی با قدردانی از زحمات پرستاران و بهورزان و تبریک روز پرستار و بهورز، گفت: پرستاران با نشاط و مهربان، آرامش بخش روح و جسم بیماران هستند.
حسینی نسب با اشاره به 29 دی، روز غزه که به مناسبت پیروزی مردم مظلوم غزه در جنگ 22 روزه با رژیم صهیونیستی، روز غزه نامگذاری شده، گفت: سلاح ایمان برنده تر از تجهیزات نظامی است و هر جا مسلمانان وحدت و مقاومتی داشته اند، ثمره آن پیروزی مسلمانان بوده است.
وی به روز هوای پاک اشاره کرد و با تاکید بر رعایت بهداشت توسط شرکت‌های آلاینده، گفت: زندگی در فضای سالم و محیط پاکیزه حق طبیعی مردم است. 
خطیب جمعه شهر دندی با اشاره به آغاز بکار دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهر دندی به تشریح وظایف و خدمات این دفتر اشاره کرد و گفت: اعزام افرادی که به دلیل عدم توانایی مالی توفیق تشرف به مشهد مقدس را نداشته و ندارند با عنوان کاروان مهر درخشان از جمله برنامه های این دفتر است و مردم بخش انگوران که شرایطش را دارند می‌توانند با مراجعه به دفتر امام جمعه شهر دندی ثبت‌نام کنند.

  

 





نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 دی 30
زمان : ساعت 9:2 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377847
بازدید امروز: 189
بازدید دیروز: 215
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا