سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه هماهنگی بزرگداشت ایام فاطمیه(س)
برچسب ها: جلسات (80)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب:حضرت زهرا(س)محور خشنودی و غضب خداوند متعال است.

امام جمعه شهر دندی: فاطمیه سند دفاع از ولایت ومبارزه بامستکبران است.

اولین جلسه هماهنگی بزرگداشت ایام فاطمیه(س) در سال 96 با حضور خیران بخش انگوران و شهر دندی در دفتر امام جمعه برگزار شد. 

حجت الاسلام حسینی نسب با تقدیر از کمک های خیرین در سالهای گذشته، از حضور خیران در جلسه که دعوت دفتر امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی را قبول کرده بودند، تشکر کرد و گفت: کمک به کارهای فرهنگی پیروی از اولیا و بزرگان است. 

وی با اشاره به اهمیت ایام فاطمیه و با بیان اینکه عزای حضرت زهرا سلام الله علیها باید از مظلومیت خارج شود، گفت: فاطمیه سند دفاع از ولایت و مبارزه با مستکبران و ظالمان است.

امام جمعه بخش انگوران اقامه عزای حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را مصداق شعائر الهی و نشانه محبت و مودت به اهلبیت دانست و گفت: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بالاترین شعائر الهی است و بزرگداشت فاطمیه ادای تکلیف به حضرت زهرا سلام الله علیهاست.

حسینی نسب به مقام و منزلت حضرت زهرا علیهاالسلام اشاره کرد و گفت: حضرت زهرا علیهاالسلام محور خشنودی و غضب خداوند متعال است.

وی با بیان اینکه محبت حضرت زهرا سلام الله علیها و شیعیانش دو طرفه است به عنایت حضرت زهرا سلام الله علیها به شیعیان و امت پیامبر اشاره کرد و گفت: براساس روایات و بنا به درخواست حضرت زهرا علیهاالسلام مهریه آن حضرت، شفاعت امت گناهکار پیامبر(ص) در قیامت است و این بالاترین محبت و علاقه دختر پیامبر به شیعیان است.

امام جمعه شهر دندی به اهمیت آباد کردن مساجد هم اشاره کرد و با بیان اینکه مسجد جامع شهر دندی از دو جهت اهمیت دارد چون هم محور برنامه های شهر و هم محل اقامه نماز جمعه است، گفت: حضور در مساجد، برگزاری برنامه های فرهنگی در مساجد، کمک مالی به مساجد همگی از مصادیق آباد کردن مساجد است.

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 96 دی 26
زمان : ساعت 2:6 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377867
بازدید امروز: 209
بازدید دیروز: 215
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا