سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار با اعضای حلقات صالحین شهید باکری
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:باایمان وعمل صالح انسان توفیق عضویت درحلقات صالحین پیدا می کند.

حجت الاسلام حسینی سنب:سیب های اعتیاد،ماهواره وفضای مجازی درحلقات صالحین آموزش داده شود.

اعضای حلقه صالحین شهید باکری به همراه فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران شهر دندی عصر امروز با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه و سرمربی حلقات صالحین بخش انگوران و شهر دندی دیدار کردند  .

حسینی نسب در این دیدار با تقدیر از فعالیت منظم برخی از حلقه های صالحین گفت: حضور در حلقات صالحین از افتخارات جوانان و نوجوانان بسیجی است.

سرمربی حلقات صالحین بخش انگوران به زمینه های توفیق حضور در بسیج و حلقات صالحین اشاره کرد و گفت: ایمان و عمل صالح توفیق کسب حضور و عضویت در حلقات صالحین را به انسان عطا می کند.

امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی اهمیت به نماز را از ویژگی های صالحین دانست و با تاکید بر حضور جوانان و نوجوانان خصوصا اعضای حلقات صالحین در نمازهای جمعه و جماعات گفت: انتظاراتی که از حلقات صالحین از حضور در نمازهای جمعه و جماعات و سایر برنامه های فرهنگی داشتیم و بارها تاکید کرده ایم هنوز بطور شایسته محقق نشده است.

وی نماز را نشانه بندگی و عبودیت دانست و با بیان اینکه اکثر شهدای دفاع مقدس اهل مسجد بوده اند گفت: مسجد انسانهای صالح تربیت می کند و لذا خروجی هیئت های مذهبی و حلقات صالحین باید انسانهای اهل مسجد باشد.

وی جهاد با دشمنان را از دیگر ویژگی صالحین دانست و گفت: رزمندگان دفاع مقدس در جهاد نظامی به وظیفه خود عمل کرده و امروز نیز وظیفه بسیجیان و اعضای حلقات صالحین مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است.

حسینی نسب از اعتیاد، ماهواره و فضای مجازی بعنوان ابزار دشمن و از مصادیق تهاجم فرهنگی دشمن یاد کرد و گفت: آسیب های اعتیاد، ماهواره و فضای مجازی و ... هر کدام در چند جلسه مستقل باید در حلقات صالحین آموزش داده شود.

وی به جایگاه ولایت در دین اسلام اشاره کرد و با بیان اینکه رد ولایت فقیه رد ائمه معصومین علیهم السلام است، گفت: ولایت فقیه و ولایت پذیری حلقه اتصال بسیحیان در حلقات صالحین است.

امام جمعه شهر دندی از ولایت بعنوان مهمترین ستون دین نام برد و گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب و تبعیت از ولی فقیه برای همه واجب است.

وی بر موضوع دشمن شناسی در حلقه های صالحین تاکید کرد و با اشاره به دشمنی های آمریکا گفت: حوادث اخیر و همچنین سخنان دیشب ترامپ برای چندمین بار دشمنی آمریکا با ملت ایران را نشان داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 96 دی 24
زمان : ساعت 12:55 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377876
بازدید امروز: 218
بازدید دیروز: 215
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا