سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/10/22
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: مردم گله‌مندند ولی پای نظام و ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی و با بیان اینکه هر کس تقوا پیشه کند، خداوند راه رهایی از فتنه را برای او هموار می‌کند، اظهار داشت: تقوا پشتوانه اصلی توفیقات دنیوی و اخروی است    . 
وی به ویژگی فتنه اشاره کرد و با بیان اینکه فتنه وقتی بوجود می‌آید که حق و باطل باهم ممزوج شوند و به باطل لباس حق بپوشانند، گفت: در حوادث اخیر نیز دشمنان با انتخاب شعار( نه به گرانی) که در ظاهر شعار خوبی بود، از آن سوء استفاده و در راستای نقشه باطل خود استفاده کردند    . 
امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه مشکلات بیکاری و گرانی یک واقعیت است و کسی نمی‌تواند آنها را انکار کند، گفت: مردم گله‌مندند ولی پای نظام و ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند البته اگر نجابت به خرج دادند و دوباره از نظام اسلامی دفاع کردند و خود جوش به صحنه آمدند، مسئولان نیز با مدیریت جهادی و انقلابی مشکلات را برطرف کنند  . 
وی با بیان اینکه مردم به خاطر دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی به صحنه آمدند و این حضور به معنای نبود مشکلات نیست و حتی مقام معظم رهبری هم بعد از 22 بهمن سال گذشته فرمودند حضور مردم به حساب گلایه نداشتن نیست بلکه مردم گله‌مندند، گفت: اعتراض و مطالبه‌گری مردم که در نظام اسلامی نیز به عنوان یک حق شناخته شده است، نباید فدای اغتشاشات و آشوب طلبی عده‌ای مغرض شود و نباید با فروکش کردن حوادث اخیر، مردمی که به حق اعتراض داشتند، مشکلاتشان همچنان باقی بماند. 
خطیب جمعه شهر دندی با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم همچون همیشه راهگشا، آگاهی بخش، عزت مندانه و دشمن شکن بود و به برخی سؤالات و شبهات پاسخ داد، گفت: یکی از شبهات و سؤالات در ذهن مردم این بود که چرا با وجود مشکلات مقام معظم رهبری تذکر نمی‌دهد که فرمودند که تذکرات، انتقادات و هشدارهای علنی شان یک دهم تذکرات غیر علنی نیست. 
وی به مثلث سه ضلعی حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: اغتشاشات اخیر را آمریکا و رژیم صهیونیستی برنامه‌ریزی و عربستان با صرف پول پشتیبانی و منافقین و مغرضان داخلی پیاده کردند. 
حسینی نسب با بیان اینکه در طول تاریخ انبیاء و ائمه معصومین، دشمنان در مقابل حق و اسلام ایستاده‌اند، به عبرت‌ها و درس‌های حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: عدم غفلت از دشمن، نخستین درس اغتشاشات اخیر است و طبق فرمایش امیر مومنان حضرت علی(ع) انسان رزمنده همیشه هوشیار است و می داند اگر او هم غافل باشد دشمن نخوابیده و به دنبال فرصت برای ضربه زدن است. 
وی به دومین درس حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: مطالبات مردم از دولتمردان خودشان دومین درس حوادث اخیر است که به آنها رای داده‌اند، لذا مجلس باید قطار حرکت دولت را هموار کند. 
خطیب جمعه دندیبا بیان اینکه تجربه نشان داده هروقت ایران اسلامی در عرصه های بین‌المللی به دستاوردی رسیده، دشمن فتنه انگیزی کرده است، گفت: در فتنه 88 دشمن با فتنه انگیزی شیرینی حضور 40 میلیونی مردم در انتخابات را تلخ کرد و در حوادث اخیر نیز دشمن با فتنه انگیزی می‌خواست پیروزی ایران و اسلام در منطقه را در حاشیه نگه دارد و این سومین درس حوادث اخیر است. 
وی عدم اعتماد به دشمن و یقین به دشمنی او را، چهارمین درس حوادث اخیر عنوان کرد و با اشاره به دشمنی‌های آمریکا و به زمان اعلام مجدد ترامپ در مورد ماندن یا خروج آمریکا در برجام ادامه داد: اگر ترامپ خروج از برجام را اعلام کند قطعا بر رسوایی و انزوایی بین‌المللی آمریکا افزوده و جمهوری اسلامی تصمیمات قاطع خواهند گرفت و اگر باقی ماندن در برجام را امضاء کند، برجام به روال طبیعی خود پیش خواهد رفت و باز این ترامپ است که پس از یک سال شاخ و شانه کشیدن و وعده خروج از برجام انزوا خواهد شد. 
حسینی نسب پنجمین درس حوادث اخیر را عدم اعتماد به شایعات دشمن عنوان کرد و گفت: متاسفانه عده‌ای شایعات را بهتر و زودتر از واقعیت‌ها قبول و آن را پخش می‌کنند ولی انسان عاقل به شایعات توجه نمی‌کند. 
وی با بیان اینکه شبکه‌های پیام‌رسان خارجی یک وسیله جاسوسی است و دشمن از آنها سوء استفاده می‌کند، گفت: ششمین درس حوادث اخیر این است که مسئولان به فکر تولید و راه‌اندازی شبکه پیام‌رسان داخلی باشند تا هم کنترل آن دست خودمان باشد و هم از سوء استفاده دشمن جلوگیری شود.

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 دی 23
زمان : ساعت 8:51 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377850
بازدید امروز: 192
بازدید دیروز: 215
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا