سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/10/15
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

  حجت الاسلام حسینی نسب:حمایت دشمنان از آشوب‌طلبان با سردمداری آمریکا نشان می‌دهد که شعار مرگ بر آمریکا شایسته آمریکاست.

امام جمعه شهر دندی : دشمن امنیت ما را هدف گرفته و مسئولان نیز باید همچون ملت با بصیرت در برابر دشمنان ایران اسلامی متحد باشند و دنبال مقصر نگردند.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با دعوت خود و نماز گزاران به رعایت تقوا و با بیان اینکه گناه، همچون مَرکَب افسار گسسته، انسان را به پرتگاه کشانده و جهنمی می‌کند، گفت: براساس روایت، بهشت الهی بر فتنه‌گران و آشوب طلبان حرام است. 
وی با بیان اینکه دی‌ماه در تاریخ کشور یک ماه پرخاطره و پرحادثه است و در عین حال نشانگر دشمنی، دشمنان با ملت ایران است، گفت: اغتشاشات و آشوب‌های چند روز اخیر که از سوی دشمنان برنامه‌ریزی شده بود، نشانه دشمنی دشمنان با ملت ایران است. 
امام جمعه شهر دندی با تجلیل از بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران که خط و مسیر خود را از آشوب‌طلبان و اغتشاشگران جدا کردند، گفت: بیان مشکلات و مطالبه‌گری حق مردم ولی آشوب و اغتشاش محکوم است. 
وی با بیان اینکه دشمنان از تجمعات آرام مردم سوء استفاده کردند و عده‌ای هم که از خارج کشور دستور می‌گرفتند، با شعارهای ساختار شکنانه و توهین به مقدسات نشان دادند، که گرانی و معیشت بهانه است، گفت: دشمن امنیت ما را هدف گرفته و مسئولان نیز باید همچون ملت با بصیرت در برابر دشمنان ایران اسلامی متحد باشند و دنبال مقصر نگردند. 
حسینی نسب با اشاره به خوشحالی و حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس مکّار و عربستان سعودی از آشوب طلبان گفت: حمایت دشمنان از آشوب‌طلبان با سردمداری آمریکا نشان می‌دهد که شعار مرگ بر آمریکا شایسته آمریکاست
وی با انتقاد از کسانی که از شعار مرگ بر آمریکا ناراحت می‌شوند و یا می‌گویند با مرگ بر آمریکا، آمریکا نابود نمی‌شود، گفت: اولا شعار مرگ بر آمریکا شعار قرآن است و خداوند نیز در قرآن به کفار و مشرکان و دشمنان اسلام مرگ بر باد گفته مثل، موتوا بِغَیظِکُم، فَقُتِلَ کَیْفَ قَدَّرَ ثُمَّ قُتِلَ کَیْفَ قَدَّرَ ، تَبَّتْ یَدَا أَبِی لَهَبٍ وَتَبَّ، ثانیا شعار مرگ بر شاه و مرگ بر صدام یک تجربه عینی است که این شعار که در واقع دعا علیه ظالمان است، محقق شده است. 
امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه آتش زدن پرچم مقدس کشورمان توسط اغتشاشگران، قلب ملت ایران را جریحه دار کرد، گفت: پرچم ایران نماد و نشانه ایران اسلامی بلکه نشانه اسلام واقعی است و 400 هزار شهید و آزاده و جانباز رفتند تا پرچم ایران در بلندای جهان برافراشته بماند و انشاالله با عنایت الهی و کوری چشم دشمنان برافراشته خواهد ماند. 
وی با بیان اینکه اغتشاشگران دو گروه هستند عده‌ای احساسی و بی‌هدف که در آن لحظه فریب خورده‌اند که زیر سی سال هستند و عده‌ای هم افراد مغرض و ابزار دشمن، گفت: باید با مغرضان، ساختارشکنان و توهین کنندگان به مقدسات برخورد شود. 
حسینی نسب با بیان اینکه اگر امنیت نباشد، آرامش، شغل، معیشت و زندگی مردم به خطر می‌افتد و ایجاد اشتغال و تامین معیشت مردم هم نا ممکن خواهد بود، گفت: از هوشیاری و بصیرت ملت ایران، از هوشمندی و صبر نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و سربازان گمنام امام زمان(عج) و از صدا و سیما به خاطر آگاهی بخشی و افشا توطئه دشمنان تشکر می‌کنیم. 
وی با اشاره به سالروز قیام 19 دی مردم قم به عنوان یک روز ماندگار و درخشان و از حوادث دی ماه سال 56، گفت: آنچه 19 دی سال 56 و 9 دی 88و 13و 14 دی96 را از سائر روز ها متمایز کرده، بصیرت، دشمن شناسی و حرکت به موقع ملت ایران است. 
امام جمعه شهر دندی کشف حجاب به دستور رضاخان را یکی دیگر از حوادث ماه دی بیان کرد و گفت: حجاب علاوه بر اینکه یک تکلیف شرعی و واجب الهی است و باعث آرامش روانی زن، تامین امنیت زن، و موجب استحکام خانواده می شود، نشانه شخصیت زن نیز است. 
وی به آسیب‌های فردی و اجتماعی بی‌حجابی اشاره کرد و گفت: طلاق، هوس مداری، چشم چرانی و مقایسه همسر با دیگران از آسیب‌های فردی و اجتماعی بی‌حجابی است.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 دی 16
زمان : ساعت 8:44 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380606
بازدید امروز: 120
بازدید دیروز: 227
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا