سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: حماسه 9 دی پاسخ ملت ایران به فتنه گری‌های، فتنه‌گران بود.

امام جمعه شهر دندی: 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت بود.

 

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دندی با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، به برکات و ثمرات  تقوا اشاره کرد و اظهار داشت    : بصیرت در دل و تشخیص حق و باطل از ثمرات تقوا است    . 
وی با تبریک هفته بصیرت و حماسه روز نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و تجلیل از حضور آگاهانه و به موقع مردم علیه فتنه‌گران، گفت: حضور مردم در روز نهم دی این حماسه را ماندگار گرد.
امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه فتنه خواص، بسیار مشکل و پیچیده است و در طول تاریخ هم سابقه دارد، گفت: فتنه جمل و ایستادگی در برابر ولایت یکی از فتنه‌های پیچیده تاریخ است که افراد با سابقه در اسلام در آن روز از مسیر مستقیم لغزیدند.

وی با تحلیل و مقایسه جنگ جمل با فتنه 1388 و لغزش خواص در هر دو فتنه گفت: دوران فتنه بخاطر غبارآلود بودن و ایجاد تشکیک در دل‌ها، تشخیص حق و باطل مشکل است.
حسینی نسب با اشاره به جنایات فتنه‌گران از قبیل پاره کردن عکس امام، اهانت به عاشورای امام حسین(ع)، توهین به مقدسات اسلام و انقلاب و حمایت منافقین، سلطه‌طلبان و آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی از آنها ادامه داد: با این همه جسارت و جنایت، فتنه‌گران همچنان به اقدامات ساختار شکنانه و مغرضانه خود ادامه دادند و این بیانگر پیوند فتنه‌گران داخل با دشمنان خارجی بود.
خطیب جمعه دندی به خسارت‌های مادی و معنوی و حیثیتی فتنه 88 به نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: تشویش اذهان عمومی، امیدواری و خوشحالی دشمنان نظام اسلامی، وارد شدن 63 میلیارد تومان خسارت به اموال عمومی و آتش زدن مساجد از جمله خسارت‌ها و جنایات فتنه‌گران است.
وی با بیان اینکه به مقایسه فتنه جمل با فتنه 88 و با بیان اینکه در فتنه جمل حضرت علی(ع) زیبر را فرا خواند تا نجاتش دهد، گفت: مقام معظم رهبری هم تلاش کرد تا کسی از قطار انقلاب پیاده نشود، ولی عده ای در دام دشمن افتادند.
حسینی نسب حماسه نهم دی را پاسخ ملت ایران به فتنه گری دانست و گفت: در نهم دی، روز مردودی خواص بی‌بصیرت، ملت با بصیرت و انقلابی حماسه آفرینی کردند و ارزش‌های اسلامی و انقلاب و ولایت فقیه دفاع کردند.
خطیب جمعه شهر دندی گفت: مردم با بصیرت و ولایتمدار در روز نهم دی به خواص بی‌بصیرت درس بصیرت و ولایت مداری دادند.
وی به فتنه‌های جدید برخی خواص دیگر اشاره کرد با بیان اینکه ملت با بصیرت همچون سال 88 در مقابل آنها نیز خواهند ایستاد، گفت: اگر کسی سخنی بزند یا موضعی بگیرد که دشمن را خوشحال کند، هم نشانه بی‌بصیرتی و هم نشانه بی‌تقوایی است. 
وی با بیان اینکه کسانی که امکانات کشور در اختیارشان هست یا بوده، باید پاسخگو باشند نه مدعی، گفت: متاسفانه در چند دوره گذشته هر کس از مسئولیت کنار رفته، تبدیل به مخالف نظام شده است و این برای مردم قابل قبول نیست.
خطیب جمعه دندی با بیان اینکه انقلابی‌گری با انقلابی نمایی تفاوت دارد، گفت: انقلابی کسی است که به ارزش‌های اسلامی و انقلابی و آرمان‌های امام و شهدا پایبند است و با رفتار و گفتار خود دشمن را خوشحال نمی‌کند.
حسینی نسب گفت: انقلابی، دلسوزانه مشکلات را بیان می‌کند اما دشمن را خوشحال نکرده و نهادهای قانونی را تخریب نمی‌کند


 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 دی 9
زمان : ساعت 9:16 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380632
بازدید امروز: 146
بازدید دیروز: 227
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا