سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه اعضای ستاد نماز جمعه
برچسب ها: جلسات (80)، | نظر

حجت الاسلام حسینی نسب: از اعضای ستاد نماز جمعه بعنوان پشتیبان نماز جمعه حضور در نماز جمعه و همراهی در سایر برنامه های ستاد را انتظار داریم.

جلسه ستاد نماز جمعه شهر دندی ساعت 15 با حضور اعضای ستاد نماز جمعه برگزار شد. 

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی در این جلسه با تشکر از اعضای جلسه خصوصا آقای رشیدیان رئیس ستاد نمازجمعه، آقای یارمحمدلو مسئول امور مالی ستاد نماز جمعه و سایر اعضا به فضیلت روز جمعه اشاره کرد و گفت: روز جمعه سرور روزهاست، خداوند نیکی‌ها را در آن چند برابر می‌کند و گناهان را در آن می‌زداید و درجات را در آن بالا می‌برد و دعاها را در آن مستجاب می‌کند و اندوه‌ها را در آن برطرف می‌سازد و حاجت‌های بزرگ را در آن بر می‌آورد . 

وی به اهمیت نماز جمعه اشاره کرد و با بیان اینکه نماز جمعه یکی از اعمال حسنه روز جمعه است، گفت: نماز جمعه نماز حاکمیتی و محل اجتماع عاشقان و وفاداران نظام اسلامی است. 

امام جمعه شهر دندی با تشکر از تک تک اعضای ستاد نماز جمعه گفت: از اعضای ستاد نماز جمعه بعنوان پشتیبان نماز جمعه حضور در نماز جمعه و همراهی در سایر برنامه های ستاد  را انتظار داریم.  

در ابتدای این جلسه هم که با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط  آقای علی ایلی آغاز شد، آقای رشیدیان رئیس ستاد نماز جمعه از فعالیت های ستاد و معاونت فرهنگی ستاد نماز جمعه گزارش داد و گفت: تلاش برای برگزاری باشکوه و منظم نماز جمعه و برنامه ریزی شش ماهه دوم سال در استفاده از مجریان، قاریان، مؤذنین و مکبرین و استفاده از افراد توانمند در برنامه ها از جمله فعالیت ستاد نماز جمعه است. 

در پایان مراسم، آقای رشیدیان بعنوان رئیس ستاد نماز جمعه و آقای رضایی نائب رئیس ستاد نماز جمعه و حجت الاسلام آقای شیخ کاظم میکائیلو بعنوان معاون فرهنگی تبلیغی ، سروان زارعی بعنوان معاون سیاسی و اجتماعی، میربها رضایی بعنوان مسئول امور فنی و سمعی و بصری مصلی و آقای محمد عزیزی بعنوان مسئول امور محراب و تربیون ستاد نماز جمعه شهر دندی احکام خود را دریافت کردند.

  

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 96 آذر 30
زمان : ساعت 10:19 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 379000
بازدید امروز: 185
بازدید دیروز: 286
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا