سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه مربیان و سرگروه های حلقات صالحین بخش انگوران و شهر دندی
برچسب ها: اخبار (756)، جلسات (80)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: عده ای یا کورند یامغرض یاعَمَله دشمن وبدون توجه به دستاوردهای انقلاب مگس وار فقط مشکلات را می ببینند که هیچ کس منکر آن نیست.

امام جمعه شهر دندی: عده ای منافق صفت در داخل کشور چشم به جنایت و غارتگری آمریکا بسته و از آمریکا حمایت می کنند.

خطیب جمعه دندی: نهم دی باید پرشورتر برگزار شود چرا که عده ای می خواهند فتنه گران را تطهیر کنند.

جلسه مربیان و سرگروه های حلقات صالحین بخش انگورران وشهر دندی با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه و سرمربی حلقات صالحین برگزار شد.
حجت الاسلام حسینی نسب در این جلسه به معرفی انواع دشمن از منظر قرآن پرداخت و گفت: بیش از 1500 آیه از آیات قرآن پیرامون دشمن شناسی است.
امام جمعه شهر دندی با تقسیم بندی دشمنان به دشمن درونی ایمانی، دشمن داخلی سیاسی و دشمن خارجی سیاسی گفت: هوای نفس بعنوان دشمن درونی و ایمانی نزدیک ترین دشمن به انسان است که انبیاء و ائمه معصومین از شرّ آن خدا پناه می برند.
وی از نفس اماره بعنوان دعوت کننده به گناه، تشویق کننده به ارتکاب معاصی یاد کرد و گفت: مبارزه با هوای نفس جهاد اکبر است و لذا پیامبر اسلام هر شب می فرمود: « الهی لَا تَکِلْنِی إِلَى نَفْسِی طَرْفَةَ عَیْنٍ أَبَدا»؛ پروردگارا! مرا یک آن به خودم وامگذار.
سرمربی حلقات صالحین بخش انگوران و شهر دندی از شیطان به عنوان دومین دشمن درونی و ایمانی نام برد و گفت: هر چیزی یا کسی که انسان را از مسیر الهی و صراط مستقیم منحرف کند شیطان است.
امام جمعه دندی با اشاره به آسیب های اجتماعی گفت: مواد مخدر و ماهواره ابزار شیطان هستند  و فضای مجازی نیز اگر هدفمند و در راه صحیح استفاده نشود، خطرناک و منحرف کننده است.

حسینی نسب از منافقان بعنوان سومین دشمن داخلی و سیاسی یاد کرد و با بیان اینکه هر کسی که ظاهر و باطن او یکی نباشد نوعی نفاق است، گفت: آن کسی که ادعای ولایت پذیری دارد یا شعار انقلابگری می دهد ولی در عمل نه انقلابی است و نه ولایی همه اینها نفاق محسوب می شود لذا خطرناکترین دشمن مسلمانان، منافقین هستند.
حسینی نسب یهود و کفار را دشمنان سیاسی خارجی دانست که در قرآن به صراحت دشمن شمرده شده اند و گفت: تا جامعه مسلمانان از اسلام دست برندارند، اینها راضی نمی‌شوند و به دشمنی خود ادامه خواهد داد.
سرمربی حلقات صالحین بخش انگوران و شهر دندی گفت: دشمنی آمریکا با ایران اسلامی بر سر انرژی هسته ای و موشک نیست بلکه آنها با وجود نظام اسلامی و ملت ایران مخالفند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر این مسائل حل شود مساله دیگر را بهانه خواهند کرد.
امام جمعه دندی با اشاره به جنایات آمریکا و با بیان اینکه هر جا جنایتی بر علیه مسلمانان انجام می شود دست آمریکا تا آرنج آغشته به خون مسلمانان است، گفت:  اما عده ای این جنایت ها را نمی بینند و بخاطر برخی مشکلات که کسی هم منکر مشکلات نیست، دستاوردهای نظام اسلامی را نادیده می گیرند که این افراد یا کور هستند و یا مغرضند یا عَمَله دشمن و این افراد اگر دین ندارند لااقل آزادمرد باشند.
وی با اشاره به خدمات 39 ساله انقلاب اسلامی آن هم در حالی که هشت سال جنگ تحمیلی و بازسازی بعد از جنگ و تحریم و فتنه ها را پست سرگذاشته ایم گفت: فتنه سال 88 براندازی علیه نظام اسلامی بود و با این حال عده ای می خواهند فتنه گران را تطهیر کنند اما باید مراسم های نهم دی امسال پرشورتر از سالهای قبل برگزار شود.
در ابتدای این مراسم سرگرد برزگر فرمانده سپاه ماهنشان و سروان زارعی فرمانده حوزه مقاومت شهید چمران دندی از خدمات و فعالیتهای گذشته و برنامه های آینده بسیج گزارش داده و سه نفر از مربیان نیز به ارائه نظرات خود پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 96 آذر 28
زمان : ساعت 9:29 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378819
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 286
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا