سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه شورای آموزش و پرورش
برچسب ها: اخبار (756)، جلسات (80)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: خانواده، آموزش و پرورش و جامعه از عوامل موثر در تربیت جوانان و نوجوانان هستند.

امام جمعه شهر دندی: شناسایی عوامل آسیب زا در تربیت اولین قدم در مسیر تربیت است.

خطیب جمعه شهر دندی:  هدفمند نبودن تحصیل، عدم هدایت تحصیلی، وجود شرکت ها در منطقه و تحصیل برای اشتغال از عوامل بی میلی جوانان به تحصیل است.

جلسه شورای آموزش و پرورش بخش انگوران با حضور اعضای جلسه برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی در این جلسه عبادت و بندگی و تمایل به دین و پوشش و عفاف را از امور فطری انسان دانست و گفت: دشمن در مورد دین زدایی تخریب ارزشهای اسلامی و انقلابی تلاش می کند.

امام جمعه شهر دندی با تاکید بر شناسایی عوامل آسیب زا در تربیت گفت: شناسایی عواملی که مانع تربیت هستند اولین قدم در مسیر تربیت است .

حسینی نسب با تاکید بر ایفای وظیفه نهادهای مرتبط با ترتیب از جمله خانواده ها، آموزش و پرورش و جامعه، گفت: نباید مشکلات تربیتی را بر عهده یک نهاد دانست البته آموزش و پرورش یکی از نهادهای موثر در تربیت جوانان و نوجوانان است و نباید از نقش آنها غافل شد.

وی عدم کنترل خانواده ها و بی تفاوتی والدین در تربیت فرزندان را از عوامل ناهنجاری ها در جامعه دانست و گفت: خانواده و والدین نقش اساسی در هدایت و تربیت فرزندان دارند.

امام جمعه شهر دندی از فضای مجازی و دوستان به عنوان دو عامل موثر در تربیت انسان دانست و گفت: اسلام با تکنولوژی مخالف نیست و نظام اسلامی فضای مجازی را یک نعمت می شمارد ولی باید هدفمند استفاده شود.

حسینی نسب با اشاره به ترک تحصیل تعدادی از دانش آموزان منطقه به دلائل مختلف، گفت: هدفمند نبودن تحصیل، عدم هدایت تحصیلی دانش آموزان و وجود شرکت ها در منطقه و تحصیل برای اشتغال از عوامل بی میلی جوانان به تحصیل در منطقه است.

 

 

 

 

 

 

 

 


 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 96 آذر 26
زمان : ساعت 1:19 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378857
بازدید امروز: 42
بازدید دیروز: 286
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا