سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

 امام جمعه دندی:ایستادگی در برابر دشمنان نشانه انقلابی گری و نماد عزت و افتخار است.

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوا و ترس از نظارت و عذاب خداوند، اظهار داشت: سفارش به تقوا و گفتار حکیمانه بهترین هدیه مؤمنان به همدیگر است    .    
وی با اشاره به تقدیم لایحه بودجه 1397 به مجلس شورای اسلامی توسط رئیس جمهور محترم و با بیان اینکه قطع یارانه ثروتمندان، گام خوبی در راستای عدالت اجتماعی است، گفت: بودجه سال 1397 باید با هدف تحقق اقتصاد مقاومتی و رفع رکود و بیکاری و ایجاد 900 هزار اشتغال، تصویب و اجرایی شود .
 خطیب جمعه شهر دندی با اشاره به فرصت و تهدیدهای فضای مجازی و با بیان اینکه فضای مجازی هم نعمت است و هم نقمت گفت: نعمت و نقمت بودن فضای مجازی به نحوه استفاده از آن بستگی دارد.
وی فضای مجازی را به یک چاقوی تیز و خطرناک و به یک سگ هار بدون قلاده تشبیه کرد و گفت: القای فرهنگ لیبرال دمکراسی و آزادی مطلق بدون توجه به ارزش‌های اسلامی، تضعیف اعتقادات اسلامی و انقلابی، شکستن حریم خصوصی افراد، ارتباط‌های نامتعارف و حرام از جمله تهدیدها و آسیب‌های فضای مجازی است.
حسینی نسب با تاکید بر کنترل فرزندان توسط والدین، گفت: مرد به عنوان نگهبان خانواده وظیفه دارد خود و خانواده اش را از انحرافات دنیوی و عذاب اخروی نجات دهد.
وی در عین حال به فرصت‌های فضای مجازی هم اشاره کرد و گفت: دسترسی عموم به اطلاعات، کاهش هزینه‌های اقتصادی و اجتماعی، تبادل اطلاعات و گسترش عدالت رسانه‌ای از نعمت‌ها و فرصت‌های فضای مجازی است.
امام جمعه شهر دندی به روز حمل و نقل و رانندگان اشاره کرد و با تشکر از زحمات این عزیزان و تبریک این روز به همه رانندگان گفت: رانندگان از قشرهای زحمتکش جامعه هستند و باید با استاندارد‌سازی جاده‌ها و مقاوم‌سازی خودرو ها به رانندگان کمک شود.
وی با بیان اینکه جاده، ماشین و راننده سه عنصر مهم جاده‌ها هستند، گفت: نباید در همه تلفات جاده‌ای راننده را مقصر دانست بلکه عدم استاندارد بودن جاده‌ها و کیفیت نداشتن خودروها نیز در تلفات جاده‌ای نقش مهمی دارند و لذا ضمن اینکه رانندگان باید قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند مسئولان نیز کیفیت جاده‌ها و خودروها را افزایش دهند.
حسینی نسب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله مفتح و با اشاره به سالروز وحدت حوزه و دانشگاه، گفت: آیت‌الله مفتح فرزند حوزه و منادی وحدت حوزه و دانشگاه بود.
وی ثمره وحدت حوزه و دانشگاه را تربیت نیروهای انقلابی و دشمنی شناس دانست و گفت: حوزه و دانشگاه باید در راستای اهداف اسلامی و انقلابی در برابر دشمنان متحد باشند.
خطیب جمعه دندی با بیان اینکه ایستادگی در برابر دشمنان نشانه انقلابی گری و نماد عزت و افتخار است، گفت: ایستادگی سردار سلیمانی و عدم توجه به نامه رئیس سیا(آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا) و عدم حضور ورزشکاران ایرانی در مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی نشانه عزت و نماد قهرمانی است.
حجت الاسلام حسینی نسب از شب یلدا به عنوان یک سنت بین مردم ایران یاد کرد و با بیان اینکه صله رحم و احترام به بزرگان از بهترین آداب شب یلدا است، گفت: اما باید توجه شود که این شب به مجلس گناه تبدیل نشود و همچنین باید قیمت اجناس و میوه کنترل شود

 

 

 

 

 

 

 

 

.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 آذر 25
زمان : ساعت 8:18 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378912
بازدید امروز: 97
بازدید دیروز: 286
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا