سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار به مناسبت هفته بسیج
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: بسیجی باید همچون شمشیر برنده مدافع و مطیع ولایت فقیه باشد.

امام جمعه شهر دندی: ولی فقیه ستون خیمه انقلاب است و تبعیت از دستورات ولی فقیه شرعا و قانونا واجب است.

حجت الاسلام حسینی نسب: نظام اسلامی و ملت انقلابی به وجود پر برکت بسیج در کشور افتخار می کنند.

به مناسبت هفته بسیج جمعی از بسیجیان و کارکنان سپاه ناحیه ماهنشان و دندی به همراه بخشدارمحترم بخش انگوران و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران شهر دندی با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی دیدار کردند.
حجت الاسلام حسینی نسب در این دیدار با تبریک هفته بسیج و تجلیل از خدمات این نهاد انقلابی، بسیج را از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی دانست و گفت: نظام اسلامی و ملت انقلابی به وجود پر برکت بسیج در کشور افتخار می کنند.
امام جمعه شهر دندی به تبیین ویژگی ها و شاخصه های بسیجی پرداخت و با بیان اینکه ارتباط با خدا اولین شاخصه بسیجی است، گفت: بسیج دارای یک ارتباط معنوی با خداست و این ارتباط با خدا بسیجی را با نشاط و سرزنده نگهداشته است.
وی اخلاص در عمل و خدمت بی منت را دومین ویژگی بسیجی دانست و با اشاره به اینکه کار بسیجی برای خداست و نه برای کسب قدرت و مانند آن، گفت: بسیج با خداوند معامله کرده و برای خدمت خود منتی برای جامعه نداشته و ندارد.
حسینی نسب به تجلیل از حضور بسیج در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی چه در دفاع مقدس، چه در زمان سازندگی و چه در عرصه های فرهنگی و اردوهای جهادی پرداخت وگفت: سومین ویژگی بسیج این است که بسیج در میدان عمل حاضر است و در هرجایی که نظام اسلامی به حضور بسیجیان نیاز داشته، آنجا حاضر شده است و البته هم باید اینگونه باشد و همانطور که مقام معظم رهبری فرموده است، بسیجی باید در وسط میدان باشد تا فضیلت های اصلی انقلاب زنده بماند.
امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی آرمانگرایی و مکتبی بودن و پایبندی به ارزش ها را چهارمین شاخصه بسیجی دانست و گفت: بسیجی به نصرت و یاری خدا اعتقاد دارد و نسبت به مسائل دینی غیرتمند است و در مقابل انحرافات اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی احساس مسئولیت می کند.
وی از اعتیاد، ماهواره، بی حجابی و ارتباط های نامشروع به عنوان انحرافات اخلاقی و اجتماعی نام برد و گفت: بسیجی نباید نسبت به انحرافات و منکرات بی تفاوت باشد بلکه باید ضمن پاک نگهداشتن خود از انحرافات، دیگران را نیز امر به معروف و نهی از منکر کند.
حسینی نسب به دشمنی های چندین ساله دشمنان انقلاب خصوصا آمریکا بر علیه ملت ایران و نظام اسلامی اشاره کرد و مسأله کاپیتولاسیون، کودتای 28 مرداد سال 32، حمایت از صدام در جنگ تحمیلی، تحریم های اقتصادی، نقض برجام و.... را از جمله دشمنی های آمریکا دانست و گفت: پنجمین شاخصه بسیجی این است که دشمن را می شناسد و به وجود دشمن باور دارد و بر خلاف خواست دشمن حرکت می کند لذا دشمن شناسی و عدم غفلت از دشمن از برجسته ترین ویژگی بسیجی است.
امام جمعه شهر دندی از ولایت فقیه به عنوان رکن مهم قانون اساسی و نظام اسلامی یاد کرد و با بیان اینکه ولی فقیه ستون خیمه انقلاب است، گفت: بسیجی باید مطیع و تابع محض ولایت فقیه باشد.
وی با بیان اینکه بین شعار و عمل در ولایت پذیری فاصله زیادی وجود دارد و هستند کسانی که ادعای ولایت مداری می کنند ولی در عمل بر خلاف خواست ولی فقیه حرکت می کنند، گفت: بسیجی علاوه بر اینکه تابع دستورات ولایت فقیه است باید با کسانی که در صف مخالفت ولایت فقیه هستند فاصله داشته باشد و با دشمنان ولایت همراهی نکند.
حسینی نسب با بیان اینکه اگر کسی ادعا دارد که بسیجی است ولی بخاطر منافع شخصی، حزبی یا فامیلی در مقابل کسانی که با ولایت فقیه دشمنی می کنند، ساکت است یا آنها را همراهی می کند، بسیجی نیست، گفت: بسیجی باید همچون شمشیر برنده مدافع و مطیع ولایت فقیه باشد.
وی عمل به اقتصاد مقاومتی، خرید اجناس ایرانی، عدم اعتماد به دشمن و انقلابی گری را نمونه هایی از تبعیت از ولایت فقیه دانست و گفت: تبعیت از دستورات ولی فقیه شرعا و قانونا واجب است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 96 آبان 30
زمان : ساعت 9:17 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377843
بازدید امروز: 185
بازدید دیروز: 215
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا