سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه شهر دندی: کوتاه آمدن در برابر دشمن، منجربه جری شدن آن‌ها می‌شود و تجربه هم نشان داده اگر یک قدم عقب نشینی کنیم، دشمن چند قدم جلو می‌آید.

خطیب جمعه دندی: بیکاری مادر همه مشکلات است و جامعه با نشاط جامعه‌ای است که رشد اقتصادی دارد و از تخلفات اجتماعی پاک است.

 

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دندی با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا و مبارزه با هوای نفس، اظهار کرد: هر کس بخاطر اطاعت خدا و ترک گناه با هوای نفس مبارزه کند، مجاهد است    .

وی با اشاره به سالروز لیله‌المبیت و شب فداکاری حضرت علی(ع) افزود    : حضرت امیرمؤمنان علی(ع) مجاهد واقعی در جهاد اصغر، جهاد اکبر و جهاد کبیر است    .

امام جمعه دندی با تبریک هفته بسیج و با اشاره به ویژگی‌های بسیجی، ادامه داد: هفته بسیج فرصتی است برای زنده نگه داشتن روحیه بسیجی و انقلابی و بسیجی کسی است که در صحنه‌های انقلاب پیشرو و در دفاع از ارزش‌های انقلابی پیشقدم و در مقابل دشمنان در صف مقدم مبارزه باشد .

حسینی‌نسب با اشاره به ویژگی پیامبر اسلام حضرت محمد(ص)، گفت: بسیجی أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم است و در مقابل دشمن مستکبر کوتاه نمی آید.

وی با بیان اینکه برخی فکر می‌کنند باید در مقابل آمریکا کوتاه آمد، افزود: کوتاه آمدن در برابر دشمن، منجربه جری شدن آن‌ها می‌شود و تجربه هم نشان داده اگر یک قدم عقب نشینی کنیم، دشمن چند قدم جلو می‌آید.

امام جمعه دندی گفت: آمریکا به وجود شخصی چون مصدق هم در رأس حکومت راضی نیست، بلکه مثل شاه نوکری توسرخور و گوش به فرمان می‌خواهد یا مثل سعد حریری که با یک اشاره آمریکا و عربستان آبرو و حیثیت خود را به حراج می‌گذارد و در یک کشور بیگانه استعفا می‌دهد.

حسینی‌نسب به برگزاری جلسه مسئولان نظام و بررسی آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و بیان اینکه، اعتیاد، فساد اخلاقی، طلاق، بیکاری، فقر، سرقت، خودکشی، خانواده نابسامان و ترک تحصیل از جمله معضلات اجتماعی است، گفت: این آسیب‌ها و معضلات اجتماعی مثل زنجیر به هم متصل هستند و وجود یکی عامل وجود دیگری است.

وی بیکاری را عامل فقر، فقر را از جمله عامل خودکشی‌ها، اعتیاد را از جمله دلائل طلاق و متلاشی شدن خانواده‌ها دانست و تصریح کرد: بیکاری مادر همه مشکلات است و جامعه با نشاط جامعه‌ای است که رشد اقتصادی دارد و از تخلفات اجتماعی پاک است و مردم شغل پایدار دارند و مسئولان باید وعده‌های خود در مورد رفع بیکاری و ایجاد سالانه 900 هزار شغل عمل کنند.

امام جمعه دندی با تاکید بر احساس مسئولیت مسئولان در برابر مشکلات و با اشاره به کشف مشروبات الکلی توسط پاسگاه دندی از خدمات و هوشیاری نیروی انتظامی شهرستان و پاسگاه دندی تشکر کرد و گفت: کار نیروی انتظامی امر به معروف و نهی از منکر است.

حسینی‌نسب به وقوع زلزله در کرمانشاه اشاره کرد و با بیان اینکه مقام معظم رهبری تاکید فرمودند، دولت و ملت و نیروی نظامی و انتظامی باید به مردم زلزله زده کمک کنند و آنچه مهم است در کنار کمک به مردم، از اینگونه مسائل استفاده سیاسی و جناحی نشود.

وی با بیان اینکه نیاز اصلی و ضروری مردم زلزله زده چادر، پتو و لباس است، گفت: مردم باید به مقاوم سازی منازل مسکونی اقدام کنند و دولت نیز در این مورد باید کارها را تسهیل کند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 آبان 27
زمان : ساعت 11:21 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377837
بازدید امروز: 179
بازدید دیروز: 215
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا