سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسام حسینی نسب: مدیریت مقطعی و انتخاباتی آفت کشور و پروژه‌ها است.

امام جمعه دندی: جاده دندی به زنجان با اینکه یک پروژه ملی است و متاسفانه با همه شعارها پیشرفت قابل قبولی نداشته و با حرکت لاک پشتی و تزریق اعتبار قطره‌ای این پروژه تبدیل به قصه شب و لالایی مادران برای فرزندانشان شده است. 

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوا، و با بیان اینکه یکی از نام‌های قیامت، یوم الحسرت است، اظهار کرد: کسانی که در دنیا از پیامبر و اهل بیت پیامبر(ص) تبعیت نکردند در انتخاب دوست دقت نکردند در قیامت حسرت می‌خورند.

وی به ادامه بحث حقوق فرزندان پرداخت و افزود: یکی از وظائف والدین، کنترل دوستان فرزندان است.

امام جمعه دندی به 13 آبان و سه رویداد مهم و تاثیرگذار آن اشاره کرد و با بیان اینکه تبعید امام در 13 آبان سال 43، حمله رژیم شاه به دانش آموزان در 13 آبان 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان 58 نشانه دشمنی آمریکا با ملت ایران است، گفت: راهپیمایی 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی، فرصتی دیگر است مبنی بر اینکه ملت ایران هیچ وقت با استکبار جهانی سازش نخواهد کرد و استکبار ستیزی یکی از سیاست های تغییر ناپذیر انقلاب اسلامی است.

حسینی‌نسب با اشاره به عهد شکنی آمریکا در برجام و اعمال تحریم های جدید، گفت: آمریکا نماد عهد شکنی و زورگویی است.

وی با انتقاد از تخریب شورای نگهبان در روزهای اخیر و با بیان اینکه شورای نگهبان حافظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی است، ادامه داد: عده‌ای همواره با نظارت شورای نگهبان مخالف هستند و هر بار یک مسأله را بهانه برای تخریب شورای نگهبان قرار می‌دهند.

امام جمعه دندی با اشاره به دو مسأله فرهنگ عمومی و روز کیفیت و تاکید بر اهمیت دادن به کیفیت کالا و اجناس داخلی، گفت: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، خرید اجناس و کالای داخلی باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و عمل به فتوای مقام معظم رهبری مبنی بر حرمت خرید کالای خارجی که مشابه داخلی دارد، واجب شرعی است.

حسینی‌نسب با اشاره به مشکلات بخش انگوران و شهر دندی، از وضعیت جاده دندی به زنجان و کمبود و یا نبود آب آشامیدنی به عنوان دو مشکل منطقه یاد کرد و افزود: جاده دندی به زنجان با اینکه یک پروژه ملی است و متاسفانه با همه شعارها پیشرفت قابل قبولی نداشته و با حرکت لاک پشتی و تزریق اعتبار قطره‌ای این پروژه تبدیل به قصه شب و لالایی مادران برای فرزندانشان شده است.

وی با بیان اینکه چرا در اردیبهشت‌ماه ماشین آلات در جاده بودند ولی اکنون پروژه فقط از سمت زنجان پیگیری می شود، گفت: مدیریت مقطعی و انتخاباتی آفت کشور و پروژه‌ها است.

امام جمعه دندی با تسلیت فرا رسیدن اربعین امام حسین(ع) و با اشاره به اهمیت پیاده روی اربعین، تصریح کرد: پیاده روی اربعین به تبعیت از اهل‌بیت امام حسین(ع) خصوصا حضرت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) نشانه عشق و ارادت مردم به حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 آبان 13
زمان : ساعت 9:13 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377821
بازدید امروز: 163
بازدید دیروز: 215
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا