سفارش تبلیغ
صبا ویژن
رزمایش پدافند غیر عامل
| نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: اقتصاد مقاومتی پدافند غیر عامل در برابر تحریم اقتصادی دشمنان است.

امام جمعه دندی:انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن پدافند غیر عامل در برابر مأیوس کردن مردم از نظام اسلامی است.

رزمایش پدافند غیر عامل در دبیرستان هدف شهر دندی با حضور مسئولان ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی و با سخنرانی حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی برگزار شد .

امام جمعه شهر دندی در این رزمایش با بیان اینکه (پد) به معنای دفاع و(آفند) به معنای حمله و تهاجم است، گفت: پدافند غیر عامل به معنای هر نوع دفاع غیر نظامی که از خسارات مالی، جانی و حیثیتی جلوگیری می کند.

وی با بیان اینکه پدافند غیر عامل فقط مربوط به تهاجم نظامی نیست، بلکه در تمام مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است، گفت: باید در برابر هر آفند دشمن در مسائل مختلف پدآفند متناسب داشته باشیم .

حسینی نسب به دشمنی آمریکا با ملت ایران اشاره کرد و با بیان اینکه تحریم های جدید و به روز شده آمریکا، یک نمونه دیگر دشمنی هاست، گفت: اقتصاد مقاومتی پدافند غیر عامل در برابر تحریم اقتصادی دشمنان است.

وی به تهاجم فرهنگی دشمن اشاره کرد و با بیان اینکه حفظ ارزشهای اسلامی پدآفند تهاجم فرهنگی دشمن است، گفت: راهپیمایی 13 آبان، روز مبارزه با استکبار، پدافند ملت ایران در برابر یاوه گویی های آمریکا است.

حسینی نسب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مدیریت جهادی و با انتقاد از مدیریت مقطعی و تبلیغاتی، گفت: مدیریت کسل، مقطعی و تبلیغاتی آفت کشور است و پدافند آن مدیریت جهادی و انقلابی است.

امام جمعه شهر دندی پدافند غیر عامل را نیازمند شناخت نقاط ضعف و نقاطی دانست که مورد حمله دشمن است، گفت: یکی از نقشه های دشمن این است که مردم را از انقلاب پشیمان کند و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، انقلابی پشیمانی مانند کسی است که قبل از افطار روزه خود را باطل کند.

حسینی نسب گفت: انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن پدافند غیر عامل در برابر نقشه دشمن در برابر مأیوس کردن مردم از نظام اسلامی است.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : پنج شنبه 96 آبان 11
زمان : ساعت 8:58 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380942
بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 211
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا