سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دیدار جمعی از دانش آموزان بسیجی
برچسب ها: دیدارها و بازدیدها (204)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی: دوران جوانی، بهار زندگی است.

خطیب جمعه دندی: بسیجی کسی است که در هر صحنه ای انقلاب اسلامی به آن نیاز دارد، حضور داشته باشید.

به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی جمعی از دانش آموزان بسیجی با حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی دیدار کردند.

حجت الاسلام حسینی نسب در این دیدار با تبریک هفته بسیج دانش آموزی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بسیجی و دانش آموز، شهید حسین فهمیده، گفت: زمان شناسی و حضور و تصمیم به موقع، شهید فهمیده را شاخص کرده است.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان مثل شهید فهمیده در کشور کم نیستند و هر کس در صحنه های لازم کشور و انقلاب اسلامی حاضر می شود، شهید فهمیده زمان است، گفت: بسیجی کسی است که در هر صحنه ای که انقلاب اسلامی به آن نیاز دارد، حضور داشته باشید.

امام جمعه شهر دندی: بسیجی حضور در حلقات صالحین را سه ویژگی ممتاز، دانش آموزان حاضر در جلسه دانست و گفت: دوران جوانی بهترین دوره و بهار زندگی انسان است.

حسینی نسب، دوران جوانی را بهترین زمان برای خود سازی، سازندگی معنوی و عبادت و بندگی دانست و گفت: ارتباط با خدا و انتخاب دوست شایسته و سالم از عوامل شکوفایی انسان است.

حسینی نسب، حضور در راهپیمایی ها، انتخابات، نماز های جمعه و جماعات، مجالس اهلبیت(ع) را از صحنه هایی دانست که ، گفت: جوان بسیجی باید در اینگونه مراسم و محافل حضور پرشور و چشمگیری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شما بسیجی هستید و دیگران به چشم بسیجی به شما نگاه می کنند، گفت: باید اعمال و رفتار و نحوه زندگی با دیگران فرق داشته باشد و الگوی جوانان و نوجوانان باشید.

 




نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 96 آبان 7
زمان : ساعت 2:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380940
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 211
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا