سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: ملاک انتخاب مسئولان باید اعتقاد به اسلام و انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی باشد.

خطیب جمعه دندی: بسیج یک نهاد مقدس و سد محکم در برابر دشمنان است.  

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوا، به آفات گناه اشاره و اظهار کرد: هرکس از گناه لذت ببرد و به آن خوشحال شود، خداوند او را خوار و ذلیل می‌کند.

وی به ادامه بحث حقوق فرزندان پرداخت و گفت: تکریم و محبت فرزند از جمله وظائف والدین و حقوق فرزندان است.

امام جمعه دندی به دشمنی‌های دشمنان همچون حیوان درنده از یکطرف و مشکلات داخلی از طرف دیگر اشاره کرد و با بیان اینکه هنوز عهد شکنی‌های آمریکا در مسأله برجام هسته‌ای ادامه دارد، تصریح کرد: طرح برجام موشکی یک توطئه دیگر است و ملت ایران اجازه دست درازی به توان موشکی را به دشمن نخواهند داد.

حسینی‌نسب با تاکید بر اینکه اروپا نباید از سیاست‌های آمریکا حمایت کند و با انتقاد از کشورهایی اروپایی مبنی بر محدود کردن توان موشکی ایران، گفت: ملت ایران در مقابل زورگویی‌های آمریکا و اروپا خواهد ایستاد.

وی با بیان اینکه در کنار هوشیاری در مقابل دشمنان، نباید از موریانه‌های داخلی غافل شد، افزود: کسانی که لیاقت و شایستگی شرعی و قانونی هیچ پست و مقامی را ندارند، مثل موریانه داخل کشور پست و مقام می‌گیرند و مدعی هم هستند.

امام جمعه دندی رواج آقازادگی را یک نمونه از موریانه‌های داخلی دانست و با انتقاد از این پدیده، گفت: متاسفانه عده‌ای حتی پا را فراتر از این نیز گذاشته و عموزادگی، عمه زادگی، نوه زادگی  بلکه قبیله زادگی را نیز رواج می‌دهند و هر کس در هر جا به پست و مقام می‌رسد اقوام و آشنایانش نیز از آنجا سر در می‌آورند.

حسینی‌نسب با بیان اینکه قبیله‌گرایان باید شرمنده شهدا باشند، چرا که شهدا سر دادند تا این افراد سر بلند کردند، تصریح کرد: ملاک انتخاب مسئولان باید اعتقاد به اسلام و انقلاب اسلامی و ارزش‌های اسلامی باشد.

وی به سالروز شهادت شهید فهمیده  اشاره و با بیان اینکه یکی از این شهدای سربلند این شهید است که امام(ره) از او به عنوان رهبر یاد می‌کند که با بستن نارنجک تانک دشمن را منهدم کرد.

امام جمعه دندی با تبریک روز بسیج دانش‌آموزی و با بیان اینکه افتخار دانش‌آموزان و نوجوانان این است که سالروز شهادت شهید فهمیده روز بسیج دانش آموزی نامگذاری شده، گفت: بسیج یک نهاد مقدس و سد محکم در برابر دشمنان است.

حسینی‌نسب با توصیه به خانواده‌ها نسبت به تربیت فرزندان و هدایت فکری و اعتقادی آنها، ادامه داد: جنگ فرهنگی دشمن جدی است و بازی‌های فکری همچون نهنگ آبی‌ها و .... از آسیب‌های روحی و روانی نوجوانان است.

وی یاد و خاطره آیت‌الله مرعشی نجفی از مراجع تقلید و همچنین گرامیداشت یاد شهید آیت‌الله سید محمد علی قاضی طباطبائی نخستین شهید محراب را یادآور شد و گفت: وی از شاگردان امام(ره) بود که غیرت دینی و دفاع از ارزش‌های اسلامی از ویژگی‌های این شهید محراب نماز جمعه بود.

امام جمعه دندی با اشاره به ثواب زیارت امام حسین(ع) خصوصا در روز اربعین، و تاکید بر کمک‌های نقدی و غیرنقدی به زائران اربعین امام حسین(ع) افزود: خدمت به زائران امام حسین(ع) محرومیت از زیارت امام حسین(ع) را جبران می‌کند.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 آبان 6
زمان : ساعت 11:14 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380847
بازدید امروز: 125
بازدید دیروز: 236
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا