سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش
برچسب ها: جلسات (80)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: مدارس بخاطر وجود امکانات و مخاطبین آماده، بهترین محل برای حضور طلاب و روحانیون جهت تبلیغ است.

جلسه کمیته همکاری های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش بخش انگوران با حضور آقای بهرامی مدیر دفتر کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه از وزارت آموزش و پرورش، آقای صادقی کارشناس قرآن و عترت اداره آموزش و پرورش استان و آقای بهرامی رئیس آموزش و پرورش منطقه و معاونین محترم و به ریاست حجت الاسلام حسینی نسب امام بخش انگوران و شهر دندی در دفتر امام جمعه شهر دندی برگزار شد. 

حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی در این جلسه ضمن خوش آمدگویی، تربیت را از اهداف مشترک حوزه های علمیه و آموزش و پرورش دانست و گفت: مدارس بخاطر وجود امکانات و مخاطبین آماده، بهترین محل برای حضور طلاب و روحانیون جهت تبلیغ است. 

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی پیامبر اسلام تبلیغ و تربیت بود، گفت: پیامبر اسلام نسبت به هدایت و تربیت مردم دلسوز بود و مبلغ باید دلسوز جوان و نوجوان باشد.

وی همچنین از آمادگی طلاب و روحانیون منطقه برای حضور در مدارس جهت اقامه نماز و تبلیغ خبر داد و گفت: در این زمینه امروز صبح جلسه هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده است

در ابتدای جلسه نیز آقای بهرامی مدیر دفتر کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه از وزارت آموزش و پرورش از تاریخچه و فعالیت کمیته گزارش داد و همچنین آقای بهرامی رئیس آموزش و پرورش بخش انگوران به میهمانان و اعضای جلسه خیر مقدم گفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 96 آبان 3
زمان : ساعت 8:47 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380918
بازدید امروز: 196
بازدید دیروز: 236
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا