سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: برجام نباید وسیله ای برای باج خواهی و سلطه طلبی آمریکا شود.

امام جمعه شهر دندی: عدم اعلام خروج آمریکا از برجام از سوی ترامپ نشان می‌دهد برجام به نفع آمریکا است و عهد شکنی‌ها و تهدیدات آنها نشانه سلطه طلبی آنهاست.

حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور آمریکا، اظهار داشت: عدم اعلام خروج آمریکا از برجام از سوی ترامپ نشان می‌دهد برجام به نفع آمریکا است و عهد شکنی‌ها و تهدیدات آنها نشانه سلطه طلبی آنهاست.
وی با بیان اینکه 242 سال از حیات استقلال آمریکا می‌گذرد و 93 درصد این مدت به کشتار و جنایت و تجاوز سپری شده است، گفت: با این پرونده سیاه و پر از جنایت ارتش آمریکا در عراق، افغانستان و سوریه و... چطور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را متهم به تروریسم می‌کند؟
امام جمعه شهر دندی به دلیل عصبانیت آمریکا از سپاه  پاسداران اشاره کرد و گفت: علت اصلی عصبانیت آمریکا از سپاه این است که سپاه نقشه‌های آمریکا را در منطقه از بین برده و داعش را نابود کرده است.
وی با بیان اینکه اظهارات ترامپ و تحریف تاریخ و جغرافیا  و استفاده از واژه جعلی برای خلیج فارس بخاطر خوش خدمتی برای عربستان است، گفت: برجام نباید وسیله ای برای باج خواهی و سلطه طلبی آمریکا شود.
 حسینی نسب بهترین ثمره و نتیجه مذاکرات هسته‌ای را اثبات قابل اعتماد نبودن آمریکا حتی برای سینه چاکانآمریکا دانست و گفت: اتحاد و یک صدایی مسؤولان در مقابل دشمن مشت محکم برای آمریکا بود.
وی با اشاره به 4 آبان سالروز اعتراض امام خمینی (ره) به تصویب کاپیتولاسیون و اینکه بنیانگذار کبیر انقلاب از آن بعنوان یک مصیبت یاد می‌کند اشاره کرد و گفت: کاپیتولاسیون یک نمونه دیگر از سلطه طلبی آمریکا با ملت ایران است.
امام جمعه شهر دندی به روز صادرات هم اشاره کرد و با بیان اینکه مسؤولان باید عملکرد خود را با گذشت نیمی از  سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، ارائه کنند، گفت: کلید رونق اقتصادی، تولید است و اگر تولید باشد، صادرات هم خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه در نیمه دوم سال  مسؤولان  باید در  مسائل اقتصادی و معیشت مردم به ویژه جوانان تلاش مضاعف کنند، گفت: باید به وعده‌های داده شده در مورد مشکل بیکاری و اشتغال جوانان عمل شود.
 حسینی نسب یکی از علل افزایش سن ازدواج را نبود شغل پایدار و نبود مسکن دانست و با انتقاد از مبلغ اجاره بهاء گفت: بر اساس آمار 12 میلیون جوان در کشور به مسکن نیاز دارند.
 وی گفت: تورم نباید بهانه‌ای شود برای کسانی که اهرم‌هایی مثل فروشندگی، تعمیراتی، مغازه‌داری یا خانه اجاره‌ ای دارند که قیمت ها را افزایش دهند و فقط سر جوانان بیکار بی کلاه بماند.
امام جمعه شهر دندی با اشاره به برگزاری آزمون جذب نیرو برای شرکت  کالسیمین از مسئولان مربوطه خواست، نتیجه  آزمون را اعلام و براساس نتایج آزمون در جذب نیرو عمل کنند و از پیمانکاران شرکت‌ها هم خواست نسبت به تامین شغل کارگران نظامند و با برنامه عمل کنند.
وی در پایان از حضور حدود 16 پزشک متخصص در رشته های مختلف در شهر دندی و ویزیت و معالجه رایگان مردم  از شبکه بهداشت استان و شهرستان و پزشکان محترم قدردانی کرد.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 96 مهر 28
زمان : ساعت 2:28 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377852
بازدید امروز: 194
بازدید دیروز: 215
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا