سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حضور در رزمایش صبحگاه اقتدار گردان بیت المقدس
برچسب ها: اخبار (756)، | نظر بدهید

امام جمعه شهر دندی: ترامپ دیوانه نیست بلکه احمق است و دیگران بخاطر رسیدن به منافع خود مثل عروسک او را کوک کرده و وسط میدان انداخته اند. 

رزمایش صبحگاه اقتدارگردان بیت المقدس شهید چمران شهر دندی صبح امروز  برگزار شد.
در این مراسم که فرماندار شهرستان، بخشدار بخش انگوران و فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان حضور داشتند، حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی آمادگی دفاعی و نظامی را از دستورات قرآن برشمرد و گفت: در هر عصر و زمان مسلمانان باید آمادگی کافی و لازم را در برابر دشمن داشته باشند.
وی با بیان اینکه آمادگی مسلمانان و رزمندگان اسلام موجب رعب ووحشت در دل دشمن می شود، گفت: رزمایش های نظامی تمرین آمادگی درمقابل دشمن است.
حسینی نسب گفت: در کنار آمادگی رزمی دفاعی، آمادگی معنوی و روحی که همان خودسازی، امیدوار به نصرت الهی است، نیزباید ایجاد شود.
امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه در طول تاریخ، دشمنان اسلام در حال توطئه برعلیه مسلمانان بوده اند، گفت: اکنون نیز آمریکای ظالم، خائن و توطئه گر بعنوان دشمن اصلی مسلمانان بر علیه امت اسلامی توطئه ودرکشورهای مسلمان جنایت می کند و لذا باید در مقابل دشمن آماده بود.
وی با بیان اینکه 242 سال ازحیات استقلال آمریکا از مستعمره انگلیس می گذرد و با این حال حدود 93 درصد عمر خود را در جنگ و تجاوز به کشورهای مختلف سپری کرده است، گفت: هرکسی در آمریکا رئیس جمهور شده، حمایت از رژیم صهیونیستی و دشمنی با ملت ایران و انقلاب اسلامی از سیاستهای تغییرناپذیراو بوده است.
حسینی نسب گفت: ترامپ یکی از رؤسای جمهور آمریکا است که بخاطر خوش خدمتی به نوکران منطقه ی خود، تاریخ و جغرافیا را نیز تحریف می کند تا سلاحهای نظامی بیشتری به عربستان بفروشد.
امام جمعه شهر دندی گفت: ترامپ دیوانه نیست بلکه احمق است و دیگران بخاطر رسیدن به منافع خود مثل عروسک او را کوک کرده و وسط میدان انداخته اند.
وی سلطه طلبی و استکباری را از ویژگی های آمریکا دانست و گفت: در مسأله برجام با اینکه ایران به همه تعهدات خود عمل کرده و غنی سازی را از 20 درصد به 4 درصد تنزّل داده و آمریکا نیز به هیچ یک از تعهدات عمل نکرده، با این حال آمریکا برجام را به ضرر خود می داند.
حسینی نسب با بیان اینکه آمریکا با اصل اسلام و اساس وجودی ملت ایران و انقلاب اسلامی مخالف است، گفت: دشمن بداند با وجود رهبری شجاع و مقتدر و ملتی با بصیرت و دشمن شناس، دشمنی ها و تهدیدات هیچ تاثیری در اراده ملت ایران ندارد و محکم و مقتدر در راه رسیدن به آرمانهای بلند امام ره و مقام معظم رهبری خواهند ایستاد.

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 96 مهر 28
زمان : ساعت 1:52 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377875
بازدید امروز: 217
بازدید دیروز: 215
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا