سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی
| نظر بدهید

 

امام جمعه دندی: امروز با همه تلاش‌ها و گفت‌وگوها و تعهدات، برخورد آمریکا با مذاکرات هسته‌ای و نتیجه آن، یک برخورد ظالمانه، قلدرانه و زورگویانه است. 

حجت الاسلام سید عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوا، اظهار کرد: ماه محرم و مجالس سوگواری امام حسین(ع) بهترین فرصت و مکان برای کسب معرفت است.

وی با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی و با طرح این سؤال که اگر بنی‌امیه و دستگاه خلافت با امام حسین(ع) سرجنگ داشتند، چرا با زنان و اطفال رفتار خلاف انسانی مرتکب شدند، گفت: دلیل آن روشن است، چرا که آنها با اصل و اساس اسلام و دین مخالف بودند، همانطور که امروز نیز دشمنان اسلام و قرآن با اصل اسلام و مسلمانان مخالف هستند و بحرین، یمن، سوریه، میانمار، عراق و فلسطین شاهد مدعایی ماست که هرجا استقلال طلبی، آزادی خواهی و حق طلبی هست آمریکا و نوکرانش جنایت می کنند.

امام جمعه دندی با بیان اینکه عاشورا نباید در دهه محرم خلاصه شود، ادامه داد: کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا به معنای مقابله با ظلم، ایستادگی در برابر ابرقدرت‌ها و ایستادگی در برابر آمریکابه عنوان شیطان بزرگ است.

خطیب جمعه دندی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مسأله دشمنی آمریکا و توافق هسته‌ای گفت: امروز با همه تلاش‌ها و گفت‌وگوها و تعهدات، برخورد آمریکا با مذاکرات هسته‌ای و نتیجه آن، یک برخورد ظالمانه، قلدرانه و زورگویانه است.

حسینی‌نسب با اشاره به سیره حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ایستادگی در مقابل ظالمان، افزود: عقب نشینی در مقابل حرکت‌های زورگویانه آمریکا برخلاف آموزه‌های دینی و سیره حضرت امام حسین(ع) است و مسئولان باید در برابر حرکت غلط و زورگویانه آمریکا واکنش سخت، دشمن شکن و انقلابی نشان دهند.

وی با تجلیل از واکنش صریح رئیس جمهور به اظهارات ترامپ، گفت: دشمنان بدانند، مکتب ما حسینی و رهبر ما آیت‌الله خامنه‌ای است و شعار ما هیهات مناالذله و مرگ بر آمریکاست.

امام جمعه دندی با اشاره به تشیع پیکر شهید بی‌سر مدافع حرم، شهید محسن حججی و حضور میلیونی مردم، تصریح کرد: این مراسم با حضور و دیدار خانواده شهید، با مقام معظم رهبری پرشکوه شد و بدانید که مدافعان حرم به پیروی از علمدار کربلا از حرم حضرت زینب(س) و حضرت رقیه(س) پاسداری می‌کنند.

حسینی‌نسب با اشاره به 13 مهر روز نیروی انتظامی و با تجلیل از خدمات نیروهای نظامی و انتظامی، ابراز کرد: امنیت یکی از فصول ضروری مردم و جامعه است که وجود آن مثل آب و هوا برای همه لازم و ضروری است.

وی آرامش و امنیت را از نعمت‌های الهی برای مردم ایران برشمرد و گفت: نیروی انتظامی 13 هزار شهید و 22هزار جانباز تقدیم انقلاب کرده که 3 هزار و 700 شهید و 12 هزار جانباز آن در راه مبارزه با مواد مخدر بوده است.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : دوشنبه 96 مهر 10
زمان : ساعت 9:23 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380846
بازدید امروز: 124
بازدید دیروز: 236
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا