سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی
| نظر بدهید

 

 حجت الاسلام حسینی نسب: مواضع انقلابی رئیس جمهور، در مقابل اظهارات بی‌ادبانه ترامپ جای تقدیر دارد.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: تربیت فرزندان و ایجاد محبت اهلبیت (ع) در قلب فرزندان نشانه تقوا است .

وی به تقارن سه مناسبت آغاز سال تحصیلی مدارس و دانشگاه‌ها، آغاز هفته دفاع مقدس و همچنین آغاز ماه محرم اشاره کرد و با تبریک آغاز سال تحصیلی، گفت: علم آموزی از تاکیدات قرآن و دین اسلام است و کسب علم بر همه واجب است.

امام جمعه دندی به وظیفه مدارس به عنوان یکی از محیط‌های موثر در تربیت جوانان اشاره کرد و افزود: مدارس و معلمان باید دانش‌آموزانی همچون شهدای دفاع مقدس تربیت کنند.

حسینی‌نسب از خیران و مردم نوع‌دوست خواست، در آستانه سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان نیازمند را برای تامین نیازهای تحصیلی کمک کنند.

وی به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: دفاع مقدس و همزمانی آن با بازگشایی مدارس بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان است و فرهنگ معنویت جبهه‌های جنگ، مقاومت و ایستادگی رزمندگان و شهادت طلبی و ولایت مداری شهدا در جامعه به ویژه در بین جوانان ترویج شود.

خطیب جمعه شهر دندی با تسلیت آغاز ماه محرم، ماه ایثار و شهادت و ماه مبارزه با ظلم و ماه ارزش‌های دینی و اسلامی، ادامه داد: محرم و صفر به ویژه، عاشورای حسینی بهترین فرصت برای کسب معرفت و شور همراه با شعور است.

حسینی‌نسب با بیان اینکه محرم و صفر و مجالس عزای اهلبیت باعث حفظ اسلام و مکتب اهلبیت است، گفت: محرم و صفر نباید در گریه و سیاه پوشیدن خلاصه شود، بلکه باید اهداف امام حسین(ع) که همان مبارزه با ظلم و فساد و امر به معروف و نهی از منکرات، تبیین شود.

وی با توصیه مردم به قدر دانستن دهه نخست محرم، ابراز کرد: همه باید تلاش کنند از روز نخست در مجلس عزای امام حسین(ع) شرکت کنند.

امام جمعه دندی با بیان اینکه مساجد متعلق به همه، عزای امام حسین(ع) مال همه و همه عزاداران حسین هستند، گفت: شهر دندی یک هزار و 313 خانوار و 4 هزار و 778 نفر جمعیت دارد که همه اینها اهل دندی محسوب می‌شوند و باید در همه مراسم‌ها، عزاداری‌ها، راهپیمایی‌ها، نماز جمعه‌ها و ... پرشور شرکت کنند و تقسیم مردم به اهل دندی و غیراهل دندی موجب تفرقه می‌شود و کار درستی نیست.

حسینی‌نسب به مسأله بسیار مهم و حساس حق‌الناس اشاره کرد و افزود: متأسفانه عده‌ای به راحتی با آبرو و حیثیت شخصی و خانوادگی مردم بازی می‌کنند که فقط در راستای تامین منافع خودشان است و این افراد و نه دلسوز مردم و نه دلسوز شهر هستند.

وی با اشاره به جابه‌جایی برخی افراد ستاد نماز جمعه گفت: این جابه‌جایی هیچ ارتباطی با شایعات ندارد و شایعه سازان و حرمت شکنان از کار خود توبه و از صاحبان حق عذرخواهی کنند.

امام جمعه دندی به اظهارات دیوانه‌وار رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و با محکوم کردن اتهامات ترامپ نسبت به ایران اسلامی، ادامه داد: علت عصبانیت آمریکا، شکست پی در پی در سیاستهای منطقه‌ای است و ملت آمریکا باید از داشتن چنین رئیس جمهوری شرم کنند.

حسینی‌نسب با حمایت و قدردانی از مواضع انقلابی رئیس جمهور در سازمان ملل در مقابل اظهارات بی‌ادبانه ترامپ گفت: ما ملت عاشورایی به تاسی از شهید کربلا در مقابل ظلم و استکبار ایستاده و شعار ما همان شعار هیهات مناالذله است.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 96 شهریور 31
زمان : ساعت 4:20 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 377717
بازدید امروز: 59
بازدید دیروز: 215
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا