سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/6/17
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: غدیر، عید بزرگ مسلمانان و بزرگترین حماسه تاریخ، نبض و قلب حیات بشر است.

امام جمعه شهر دندی: پیام غدیر این است که یاد بگیریم چگونه از رهبر و ولایت فقیه اطاعت و تبعیت کنیم. 

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با دعوت خود و نماز گزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد:  امیرمومنان حضرت علی(ع) آقای مسلمانان و امام با تقوایان است.

وی با تبریک دهه ولایت، امامت و عید غدیر خم، گفت: غدیر، عید بزرگ مسلمانان و بزرگترین حماسه تاریخ، نبض و قلب حیات بشر است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه مهمترین مسأله غدیر، ولایت است و پیامبر مأمور به اعلان و معرفی آن بود، افزود: پیام غدیر این است که یاد بگیریم چگونه از رهبر و ولایت فقیه اطاعت و تبعیت کنیم.

حسینی‌نسب با اشاره به پیاده روی خانوادگی غدیر که قبل از نماز جمعه انجام شد، از فرماندار شهرستان و اداره ورزش و جوانان استان به خاطر برگزاری این برنامه تقدیر کرد.

وی با اشاره به وضعیت غمبار و دردناک مسلمانان یمن، بحرین، و میانمار، گفت: این جنایات با همدستی آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان انجام می شود که نشانه دشمنی با مسلمانان و دین هراسی است.

امام جمعه دندی با محکوم کردن جنایات دشمنان علیه مسلمانان به ویژه مردم مظلوم یمن و میانمار، گفت: نباید از دشمن غافل شد و غفلت از دشمن و کم شدن کینه و بغض به دشمن یک علامت خطر است.

حسینی‌نسب با بیان اینکه حمایت از مسلمانان و تبری از دشمنان به عنوان تولّی و تبرّی در دین ما ریشه دارد، ادامه داد: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر آل سعود بهترین دعا برای نابودی دشمنان است.

وی با تشریح خسارت‌های وارد شده به مسلمانان یمن، افزود: چرا مدعیان حقوق بشر و مبارزه با تروریسم در قبال این جنایات سکوت کرده‌اند؟

امام جمعه دندی با اشاره به سالروز قیام خونین 17 شهریور سال 57، گفت: ماه‌های منتهی به پیروزی انقلاب از جمله قیام 17 شهریور، عامل تشدید سقوط رژیم پهلوی بود.

حسینی‌نسب در پایان با اشاره به سالروز وفات آیت‌الله طالقانی نخستین امام جمعه تهران بعد از انقلاب اسلامی و سالروز شهادت آیت‌الله مدنی شهید محراب و امام جمعه تبریز و گرامیداشت یاد و خاطره این دو امام جمعه انقلابی، گفت: نماز جمعه محل اتحاد قلوب و مرکز آگاهی بخشی در مورد مسائل مهم جامعه و جهان اسلام است.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 96 شهریور 19
زمان : ساعت 9:26 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380701
بازدید امروز: 215
بازدید دیروز: 227
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا