سفارش تبلیغ
صبا ویژن
نماز عید قربان 96/6/10
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام صبحی: هیچ دعوتی از طرف خداوند به اندازه دعوت به ولایت و امامت نیست. 

حجت الاسلام صبحی امام جمعه موقت دندی در خطبه های امروز نماز عید قربان با تبریک عید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و آرزوی قبولی اعمال حجاج مسلمانان جهان بویژه حجاج ایرانی گفت حج بدون ولایت ، و آهنگ کعبه بدون امامت، و حضور در عرفات بدون معرفت امام، و قربانی منا بدون فداکاری در راه امامت، و رمی جمره بدون طرد شیطان استکبار بیرونی و درونی، و سعی بین صفا و مروه بدون کوشش در شناخت و اطاعت امام بی حاصل بوده و سودی نخواهد داشت.

خطیب عید قربان اظهار داشت: اگرچه یکی از مبانی اسلام حج است لیکن همانند ولایت، رکن استوار اسلام نیست و هیچ دعوتی از طرف خداوند به اندازه دعوت به ولایت و امامت نیست.

ایشان ضمن تبریک میلاد با سعادت دهمین اختر تابناک عالم تشیع، حضرت امام علی النقی(ع) اظهار نمود بدخواهان امام هادی (ع) از امام نزد متوکل بدگویی کردند و متوکل را از قدرت گرفتن امام ترساندند.

حجت الاسلام صبحی با گرامیداشت روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی اظهار داشت او معاصر با شیخ الرئیس ابن سینا بود و میان آن دو مراسلات و محادثاتی رد و بدل می شد. اودارای آگاهی عمیق فلسفی بود و این امر از اشارات بسیاری که در ضمن کتاب هایش به چشم میخورد، مسلم می شود.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 96 شهریور 12
زمان : ساعت 9:48 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380616
بازدید امروز: 130
بازدید دیروز: 227
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا