سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/6/3
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: امروز بیعت با مقام معظم رهبری بیعت با امام زمان(عج) است. 

امام جمعه دندی: آغاز کار دولت جدید و تقارن آن با هفته دولت، بهترین فرصت برای بازخوانی سیره شهیدان رجائی و باهنر است

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر دندی با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا، به ادامه بحث حقوق فرزندان پرداخت و اظهار کرد: حق حیات و زندگی از حقوق فرزندان است و سقط جنین حرام و گناه کبیره است.

وی ولایت مداری و ولایت پذیری را از ویژگی انسانهای با تقوا برشمرد و با اشاره به نهم ذی‌الحجه سالروز شهادت حضرت مسلم بن عقیل، گفت: هرکس توفیق بیعت با نماینده امام را نداشته باشد، توفیق بیعت با امام نیز نخواهد داشت.

امام جمعه دندی با بیان اینکه کسانی که با مسلم بن عقیل بیعت نکردند، در مقابل حضرت امام حسین(ع) ایستادند، افزود: امروز بیعت با مقام معظم رهبری بیعت با امام زمان(عج) است.

حسینی‌نسب با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر از این شهیدان به عنوان الگوی خدمت یاد کرد و ادامه داد: ساده زیستی، خدمت رسانی و ولایت پذیری این شهیدان باید الگوی مسئولان باشد.

وی آغاز دولت جدید و تقارن آن با هفته دولت را بهترین فرصت برای بازخوانی سیره شهیدان رجائی و باهنر دانست و گفت: دولت باید در راستای حل مشکل بیکاری و معیشت مردم در چهار سال آینده به نقطه قابل قبول برسد.

امام جمعه دندی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه باید نرخ بیکاری به 7 درصد در سال 1399 برسد، افزود: تحقق این برنامه به ایجاد سالانه یک میلیون شغل بستگی دارد.

حسینی‌نسب با اشاره به افتتاح یا کلنگ‌زنی پروژه‌ها در بخش انگوران و شهر دندی، گفت: دولت باید از ایجاد شغل‌های جدید در بخش و شهر دندی حمایت کند.

وی ارتقای فرهنگ دینی مردم و تقویت نیروهای انقلابی را از مطالبات مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: توجه به مسائل دینی و اعتقادی مردم و حمایت و به‌کارگیری نیروهای انقلابی باید دغدغه دولتمردان باشد.

امام جمعه دندی با اشاره به روز مبارزه با تروریسم، گفت: ایران اسلامی با تقدیم 17 هزار شهید بزرگترین قربانی و در عین حال در خط مقدم مبارزه با تروریسم است و شهید حججی‌ها، شهیدان رجائی و باهنر از قربانیان تروریسم هستند.

حسینی‌نسب به روز عرفه اشاره کرد و افزود: روز عرفه روز شناخت و معرفت و عید قربان روز قربانی هوای نفس است.

وی در پایان هفتم ذی الحجه سالروز شهادت امام باقر(ع) را تسلیت گفت و ابراز کرد: به علت اینکه روز جمعه آینده مصادف با عید قربان و نمازعید اقامه می‌شود، نماز جمعه اقامه نخواهد شد.

   

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 شهریور 4
زمان : ساعت 10:24 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 380469
بازدید امروز: 210
بازدید دیروز: 144
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا