سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/5/27
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: از دولتمردان که به صراحت اعلام می‌کنند آمریکا قابل اعتماد نیست و از مجلس شورای اسلامی به خاطر تصویب مصوبه‌ای برای مقابله با عهدشکنی آمریکا تشکر می‌کنیم.  

امام جمعه دندی: باید در برابر آمریکایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و پدر داعش است، از هر لحاظ قوی بود.

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوا، اظهار کرد: تقوا آن است که انسان از خدا چنان بترسد، مثل اینکه خدا را می‌بیند.

وی با اشاره به سالروز کودتای 28 مرداد سال 1332 توسط آمریکا برای بازگرداندن شاه، گفت: اعتماد مصدق به آمریکا و وابستگی فرهنگی و تسلط بیگانگان بر دستگاه فرهنگی کشور از عوامل کودتای 28 مرداد محسوب می‌شود.

امام جمعه دندی هدف از بیان جنایات و دشمنی‌های آمریکا را عدم غفلت از دشمن دانست و با اشاره به عهد شکنی‌های آمریکا در برجام، افزود: از دولتمردان که به صراحت اعلام می‌کنند آمریکا قابل اعتماد نیست و از مجلس شورای اسلامی به خاطر تصویب مصوبه‌ای برای مقابله با عهدشکنی آمریکا تشکر می‌کنیم.

حسینی‌نسب با اشاره به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مجلس باید در بررسی صلاحیت وزرا و رای اعتماد به آنان به انقلابی بودن، تخصص و استکبارستیزی وزرای پیشنهادی توجه کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا بارها به دنبال کودتا در ایران بوده است، گفت: فتنه 78 و 88 و حمایت آمریکا از فتنه گران یک کودتا علیه ایران اسلامی بود، اما تبعیت مردم از ولایت فقیه و اتحاد مردم و مسئولان توطئه آنها را خنثی کرد.

امام جمعه دندی با اشاره به روز صنعت دفاعی و با تاکید بر ادامه دشمنی‌های آمریکا، افزود: باید در برابر آمریکایی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند و پدر داعش است، از هر لحاظ قوی بود.

حسینی‎نسب با اشاره به جنایات داعش در منطقه و سکوت مجامع بین المللی، گفت: شهادت شهید محسن حججی مثل شهدای کربلا با سربریده، نشان می‌دهد داعش از اسلاف یزید و حرمله است.

وی مقابله با جنایات داعش و تامین امنیت کشور را دلیل حضور ایران در سوریه و عراق دانست و گفت: عقل سلیم حکم می کند باید با دشمن در خارج از مرزها مقابله شود چرا که در غیر این صورت باید در شهرهای ایران با داعش جنگید.

امام جمعه دندی با اشاره به آغاز دوره جدید مجمع تشخیص مصلحت نظام به وظایف این مجمع اشاره کرد و گفت: حکم مقام معظم رهبری برای اعضای این مجمع که از همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی کشور در آن عضو هستند، نشانگر نگاه فراجناحی و در عین حال انقلابی بودن و پایبندی به اسلام و انقلاب در انتخاب اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

حسینی‌نسب با اشاره به یکم ذی الحجه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س)، افزود: ما فقط ادعای شیعه بودن داریم و در مراسم‌های عروسی هیچ نشانه‌ای از اسلام و محبت به علی و فاطمه وجود ندارد.

وی با اشاره به سالروز آتش سوزی مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی و نامگذاری این روز به روز جهانی مسجد، گفت: مسجد مهمترین پایگاه سیاسی و اجتماعی و فرهنگی است که محرابش محل جنگ با دشمن و منبرش ماهیت و محتوای حرکت در مقابل دشمن را ترسیم می‌کند.

امام جمعه دندی با تبریک روز پزشک و قدردانی از پزشکان، به 25 ذیقعده روز دحوالارض اشاره کرد و ابراز کرد: بر اساس روایات این روز، روز ظهور خواهد بود.

حسینی‌نسب با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام جواد (ع) از مردم ولایت‌مدار خواست در مراسم عزاداری سالروز این امام جوان پرشور شرکت کنند.


 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 مرداد 28
زمان : ساعت 9:10 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378629
بازدید امروز: 100
بازدید دیروز: 244
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا