سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه 94/5/30
برچسب ها: خطبه ها (214)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:

در لبیک به ندای حضرت امام خامنه ای، به آمریکا در مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اجازه نفوذ نخواهیم داد.

حجت الاسلام حسینی نسب 30مرداد سالروز آتش سوزی مسجد الاقصی بدست رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در این حادثه پنج نقطه از گنبد و یک منبر با قدمت 800ساله از بین رفت.اینگونه حوادث بیانگر این است که رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی دریغ نمی کند هم کودک می کشد، هم خانه های فلسطینیان را تخریب می کند و هم مسجد را به آتش می کشد.

امام جمعه دندی گفت: به این مناسبت این روز، روز جهانی مسجد نام گذاری شده است که مردم باید با حضور خود در نمازهای جماعت و جمعه مساجد را آباد کنند و ائمه جماعات و هیئت امنا مساجد باید طوری مدیریت کنند که مسجد وابسته به یک گروه خاص یا حزب و جناح خاصی نباشد و مساجد مرکز تبلیغ، محل موعظه و مرکز آرامش روحی برای همه باشد.

خطیب جمعه دندی 31 مرداد روز صنعت دفاعی را مورد اشاره قرار داد و گفت: توسعه دفاعی، توانایی دفاعی، اقتدار نظامی را به رخ دشمن می کشد و باعث رعب و وحشت استکبار می شود خصوصا که این پیشرفت ها در زمان تحریم بدست آمده است و دشمنان بازدید از مراکز نظامی را حتی در خواب نیز نخواهند دید و اجازه بازرسی مراکز دفاعی به دشمن داده نخواهد شد. البته همه بدانند که توان موشکی جمهوری اسلامی ایران ماهیت دفاعی دارد و برای هیچ کشوری تهدید محسوب نمی شود.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به آغاز هفته دولت وگرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به دولتمردان، گفت: دولتها در طول تاریخ چه در زمان جنگ هشت ساله،چه در زمان تحریم اقتصادی خدمات زیادی انجام داده اند و نادیده گرفتن خدمات دولتها علاوه بر اینکه بی انصافی است موجب زیرسوال بردن اصل انقلاب و نظام است.

امام جمعه دندی گفت: این دولت نیز کارهای خوبی انجام داد که ایجاد آرامش روحی و روانی در جامعه، طرح نظام سلامت، مذاکرات هسته ای از نمونه خدمات دولت یازدهم است.

خطیب جمعه دندی گفت: با این که خدماتی زیادی انجام شده ولی در کنار نقاط قوت نقاط ضعفی نیز وجود دارد خصوصا در مناطق محروم که توجه بیشتر دولت مردان را می طلبد. برای بار سوم عرض می کنم: وجود یک درمانگاه با تجهیزات اولیه مانند آزمایشگاه، دندانپزشکی و مانند اینها در شهر دندی ضروری است و امیدواریم هدیه دولتمردان در هفته دولت، آغاز ساخت درمانگاه این شهر باشد که اعتبارش نیزبه مبلغ 18میلیارد ریال آماده است.

حجت الاسلام حسینی نسب به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری تلاش آمریکا برای نفوذ به ایران به بهانه مذاکرات هسته ای را هشدار دادند و امیدواریم که مسئولان هشداری های دیده بان انقلاب را جدی بگیرند و به دشمن اعتماد نکنند.

امام جمعه دندی گفت: مسئولان ولایی وانقلابی و مردم ولایت مدار با توجه به شناختی که از آمریکا دارند و می دانند که پای آمریکا به هر کجا باز شود جز غارت و دخالت چیزی به دنبال ندارد در لبیک به ندای حضرت امام خامنه ای به آمریکا در مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی اجازه نفوذ نخواهند داد و از مردم مظلوم منطقه خصوصا کشورهایی که در حال جنگ با رژیم صهیونیستی هستند حمایت خواهد کرد.

خطیب جمعه دندی همچنین دهه کرامت و ولادت امام رضا علیه السلام را تبریک و روز پزشک و روز کارمند را گرامی داشت. 

لازم به ذکر است که قبل از خطبه های نماز جمعه یکی از آزادگان منطقه انگوران به بیان خاطرات دوران اسارت پرداخت و در پایان نیز از شش نفر از آزادگان منطقه انگوران تجلیل شد.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : جمعه 94 مرداد 30
زمان : ساعت 3:0 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378059
بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 96
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا