سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماهنشان
برچسب ها: جلسات (80)، | نظر بدهید

 

حجت الاسلام حسینی نسب: یکی از عوامل مبارزه با مواد مخدر فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به مردم است. تریبون نماز جمعه آماده همکاری با نهادهایی است که در راستای آگاه سازی مردم در مورد مواد مخدر تلاش می کنند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

جلسه ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماهنشان با حضور اعضای جلسه در بخشداری انگوران در شهر دندی برگزار شد.

  در ابتدای این جلسه حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه بخش انگوران و شهر دندی با اشاره به آیات و روایات و حرمت استفاده از مواد مخدر گفت: یکی از آسیب ها و تهدید های جدی برای خانواده ها و جامعه مواد مخدر است.

وی با بیان اینکه هر چند در آیات قرآن صریحا به مواد مخدر اشاره نشده ولی آیاتی که حفظ جان از هلاکت، حرمت اسراف و آیات مربوط به گناهان اشاره می کنند می توان حرمت استفاده از مواد مخدر را استفاده کرد.

امام جمعه شهر دندی با بیان اینکه حفظ عقل و سلامت آن یکی ازمقاصد را اهداف عالی و دستور های شرعی است و در اسلام مورد توجه قرار گرفته است، گفت: هر چیزی که به زوال تحول بیانجامد اسلام آن را تحریم کردهاست.

حسینی نسب با بیان اینکه حدود 80 درصد جرائم با مصرف مواد مخدر ارتباط دارد، گفت: خروجی این جلسات باید بگونه ای باشد که هر کس بعنوان یک سرباز قدمی در راستای مبارزه با مواد مخدر بردارد .

وی به فرهنگ سازی و برگزاری کلاس آموزشی در راستای مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: مراکزی که جوانان و نوجوانان در اختیار آنهاست مثل مدارس، پایگاههای بسیج، حلقات صالحین بهترین محل برای آگاه سازی مردم است و تریبون نماز جمعه هم آمادگی همکاری با نهادهای است که در راستای آگاهی سازی مردم در مورد مواد مخدر تلاش میکنند.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 96 مرداد 24
زمان : ساعت 12:48 عصر


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378556
بازدید امروز: 27
بازدید دیروز: 244
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا