سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یادواره شهدا آبروی محله
برچسب ها: سخنرانی ها و همایش ها (55)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: یادواره شهدا، تجدید پیمان با شهدا است. شهادت شهید بی سر، شهید حججی نشان داد داعش یزید و حرمله زمان است.

یادواره شهدا با عنوان آبروی محله به یاد شهید موسی بابالوئی در مقابل منزل پدر این شهید برگزار شد.

در این مراسم که فرماندار شهرستان، فرمانده سپاه شهرستان، فرمانده بسیج حوزه مقاومت دندی، بخشدار بخش انگوران، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان، رئیس شورای شهرستان و خانواده شهدا و جمعی از مردم ولایتمدار شر دندی حضور داشتند، حجت الاسلام حسینی نسب امام جمعه شهر دندی در ابتدای مراسم با تجلیل از مقام شهدا، گفت: شهدا با بذل جان خود بعنوان عزیزترین سرمایه با خداوند معامله کرده و آبروی دنیا و آخرت را کسب کردند.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره ها تجدید پیمان با شهدا است، گفت: ما مدیون شهدا هستیم آبروی ما از شهدا است، عزت ما بخاطر شهدا است، استقلال ما از شهدا است و همه کوچه ها و محله های ایران نشانگر پیرو ولایت فقیه بودن، شهدا است.

حسینی نسب با اشاره به اینکه الگوی شهدا در ایثار و وفاداری علمدار کربلا است، گفت: شهادت محسن حججی با سربریده، نشان می دهد تاریخ در حال تکرار است و داعش یزید و حرمله زمان است.

در این مراسم همچنین سروان بهرامی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید چمران دندی به میهمانان حاضر در مراسم خیر مقدم گفت و همچنین جناب سرهنگ هادینژاد از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در مقام شهیدان سخنرانی و شاعر پرآوازه کشور و استان حاج ولی الله کلامی زنجانی به مدیحه سرایی و مرثیه سرایی پرداختند.

 

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : سه شنبه 96 مرداد 24
زمان : ساعت 11:50 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378599
بازدید امروز: 70
بازدید دیروز: 244
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا