سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه دندی 96/5/20
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: حضور سران و شخصیت‌های جهان و هیأ‌ت‌هایی از کشورهای مختلف در مراسم تحلیف هم اعتبار جهانی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید و هم بی‌تاثیر بودن اراده استکبار جهانی برای منزوی کردن ایران را نشان داد.

امام جمعه دندی: دولت باید زمینه ایجاد واحدها و صنایع کوچک را فراهم و برای جوانان بیکار شغل ایجاد کند.

خطیب جمعه دندی: انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری از دولت، همان مطالبات مردم است. 

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با دعوت خود و نماز گزاران برای عمل به تقوا و ترک گناه، اظهار کرد: ترک گناه موجب سرازیر شدن برکات و خوبی‌ها به سوی انسان می‌شود.

وی به ادامه بحث حقوق فرزندان و وظایف والدین نسبت به فرزندان پرداخت و افزود: انتخاب مادر مومن و متدین برای فرزندان، از حقوق فرزندان است.

امام جمعه دندی به آغاز به کار دولت دوازدهم و مراسم تحلیف ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: حضور سران و شخصیت‌های جهان و هیأ‌ت‌هایی از کشورهای مختلف در مراسم تحلیف هم اعتبار جهانی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید و هم بی‌تاثیر بودن اراده استکبار جهانی برای منزوی کردن ایران را نشان داد.

حسینی‌نسب با بیان اینکه رئیس‌جمهور منتخب، رئیس جمهور همه مردم است و باید انتظارات همه به ویژه کسانی که به ایشان رای نداده‌اند را هم لحاظ کند، به انتظارات مقام معظم رهبری و مردم از دولت دوازدهم اشاره و تاکید کرد: انتظارات و مطالبات مقام معظم رهبری از دولت، همان مطالبات مردم است.

وی ادامه داد: توجه به اقتصاد و معیشت مردم، حل مشکل بیکاری و تولید و اشتغال از مطالبات مردم از دولت در مسائل داخلی و عدم غفلت از دشمن و ایستادگی در مقابل زورگویان و دشمنان از مطالبات مردم از دولت در مسائل بین‌المللی است.

امام جمعه دندی با بیان اینکه مهمترین معضل جامعه، مسئله اقتصاد و بیکاری است، گفت: دولت باید زمینه ایجاد واحدها و صنایع کوچک را فراهم و برای جوانان بیکار شغل ایجاد کند.

حسینی‌نسب به مشکل بیکاری جوانان در شهر دندی و بخش انگوران اشاره کرد و با بیان اینکه وجود سه شرکت در منطقه از طرفی نعمت و فرصت، ولی از طرفی آسیب و آفت منطقه است، افزود: آفت این شرکت‌ها این است که همه قصد دارند در آنجا مشغول شوند واین مسأله باعث شده جوانان به سراغ شغل دیگر نروند.

وی با بیان اینکه دولت باید از روستانشینان با ایجاد شغل‌های متناسب و در شهرها با ایجاد شغل‌های متناسب شهر حمایت کند، گفت: شرکت‌های منطقه ظرفیت جذب همه بیکاران را ندارد و از طرفی در شهر به شغل‌های جدید نیز نیاز است.

امام جمعه دندی با اشاره به طرح مجدد بازدید از مراکز نظامی ایران از سوی آمریکا، ابراز کرد: این طرح بهانه‌ای است از طرف آمریکا برای خروج از برجام با هزینه ایران و مسئولان نه چنین اجازه‌ای را خواهند داد و نه اجازه خواهند داد که هزینه خروج از برجام بر ایران تحمیل شود و در مقابل زورگویی دشمن خواهند ایستاد.

حسینی‌نسب با حمایت از طرح نیروی انتظامی برای برخورد از کسانی که در داخل خودرو کشف حجاب می کنند، افزود: داخل خودرو حریم خصوصی نیست و نیروی انتظامی باید با حرمت شکنان برخورد کند و ملت متدین و انقلابی نیز از آنان حمایت خواهند کرد.

وی با تبریک سالروز بازگشت افتخار آمیز اولین گروه از آزادگان به میهن اسلامی و با تجلیل از ایستادگی آزادگان و خانواده آنها، گفت: آزادگان گنجینه‌های ارزشمندی هستند که سینه‌های آنان پر از درس‌ها، عبرت‌ها و ایستادگی‌هاست و فرهنگ اسارت به همراه ایستادگی باید از اردوگاه‌ها به قلوب جوانان منتقل شود.

امام جمعه دندی با اشاره به سالروز پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه در مقابل رژیم صهیونیستی، ادامه داد: این پیروزی‌ها ثمره مقاومت و ایستادگی‌ها است.

حسینی‌نسب با اشاره به 23ذیقعده، گفت: این روز، روز زیارتی مخصوص امام رضا(ع) از دور و نزدیک است.

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : شنبه 96 مرداد 21
زمان : ساعت 9:22 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378561
بازدید امروز: 32
بازدید دیروز: 244
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا