سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مصاحبه با خبرنگار اوج بیداری
برچسب ها: اخبار (756)، مصاحبه ها (18)، | نظر بدهید

امام جمعه دندی:

وحدت از عوامل پیروزی بر دشمن و جلوگیری از نفوذ استکبار است/ماهم اجازه نمی دهیم.

حجت الاسلام حسینی نسب امروز در گفت وگو با خبرنگار اوج بیداری ضمن اشاره به بیانات رهبری و پیوستن به کمپین ما هم اجازه نمی دهیم اظهارکرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری دشمن از طریق ایجاد اختلاف و نفوذ می خواهد نقشه خود را عملی نماید ولی مردم انقلابی و ولایت مدار از نقشه های دشمن آگاه است.

وی افزود: مردم می دانند که در جامعه دو خط بیشتر وجود ندارد: یک مسیر، مسیر الهی است که همان صراط مستقیم است و می فرماید : وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا که از ما اتحاد و وحدت را می خواهد و مسیر دیگر مسیر شیطان است که إِنَّمَا یُرِیدُ الشَّیْطَانُ أَن یُوقِعَ بَیْنَکُمُ الْعَدَاوَهَ وَالْبَغْضَاء که می خواهد بین مسلمانان و مردم دشمنی و تفرقه بوجود آورد .

امام جمعه دندی تأکید کرد: ما باید به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری نقشه اختلاف افکنانه دشمن را بشناسیم و با وحدت و اتحاد دشمن را مأیوس کنیم و با حفظ همین وحدت و یکپارچگی از نفوذ دشمن وایجاد تفرقه و اختلاف جلوگیری کنیم.

حجت الاسلام حسینی نسب خاطرنشان کرد: با توجه به سابقه دیرینه دشمنی آمریکای مستکبر با ایران اسلامی، مسئولان و مردم انقلابی همچنان به آمریکا و غرب بی اعتماد هستند و بر همین اساس به دشمن اجازه نفوذ نخواهیم داد.
وی در ادامه اظهارکرد: با توجه به اختلاف اساسی ایران اسلامی با سیاستهای جهانی و منطقه ای آمریکا در مسائل فلسطین، لبنان، یمن، سوریه، عراق و بحرین و هر جای دیگر که پای دشمن مستکبر باز شده جز دخالت و غارت چیزی به دنبال نداشته بدون شک ما به آمریکا در مسائل اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اجازه نفوذ نخواهیم داد و دشمن در این مسأله نیز ناگام خواهد ماند.



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : چهارشنبه 94 مرداد 28
زمان : ساعت 11:51 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 378079
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 76
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا