سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خطبه های نماز جمعه شهر دندی 96/5/6
برچسب ها: خطبه ها (214)، اخبار (756)، | نظر بدهید

حجت الاسلام حسینی نسب: بر اساس اظهارات مقامات اروپایی، وزارت خارجه آمریکا و امضای ترامپ و گزارش آژانس اتمی، ایران به تعهدات خود پایبند بوده است، ولی آمریکا عهد شکنی کرده و به تعهدات خود پایبند نیست.

امام جمعه دندی: آمریکا باید با برجام چه کار کند که مسئولان باور کنند برجام نقض شده است؟

حجت‌الاسلام سید عمران حسینی‌نسب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر دندی با توصیه خود و نماز گزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار کرد: یکی از نشانه‌های متقن تقوا، اهمیت دادن به واجبات و حضور در نماز جمعه و جماعات است .

وی با بیان اینکه قرآن به صورت روشن و صریح مردم را به حضور در نماز جمعه دعوت می‌کند، افزود: نماز جمعه یک عبادت دسته‌جمعی سیاسی و اجتماعی است و حضور در آن برای همه به ویژه نوجوانان و جوانان موجب ارتقای سطح فکری و اعتقادی آنها می‌شود.

امام جمعه دندی با بیان اینکه شهر دندی از جمله شهر های کشور است که از نعمت نماز جمعه برخوردار است، گفت: پرشور، منظم و انقلابی از ویژگی‌های نماز جمعه شهر دندی است و تقویت آن منجر به تقویت قرارگاه فرهنگی شهر خواهد شد.

حسینی‌نسب با اشاره به اردوی یک روزه اعضای ستاد نماز جمعه شهر دندی که پنجم مردادماه برگزار شد، از آیت‌الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان به خاطر اینکه وقت خود را در اختیار اعضای ستاد نماز جمعه شهر دندی قرار داده و آنها را به حضور پذیرفتند و همچنین از همکاری و همراهی امام جمعه محترم سلطانیه در بازدید اعضای ستاد نماز جمعه شهر دندی از گنبد سلطانیه و همچنین امام جمعه شهرستان قیدار به خاطر همراهی و سخنرانی در جمع اعضای ستاد نماز جمعه در حرم قیدار نبی(ع) تشکر کرد.

وی با تبریک روز نماز جمعه، از خادمان، اعضای ستاد نماز جمعه شهر دندی و کسانی که برای پرشکوه برگزار شدن نماز جمعه تلاش می‌کنند و همچنین از شهرداری و شورای شهر دندی به خاطر نامگذاری خیابان منتهی به مسجد جامع شهر دندی بنام " خیابان نماز جمعه" قدردانی کرد.

امام جمعه دندی از تحریم‌های جدید آمریکا به عنوان مهمترین مسئله روز کشور یاد کرد و ادامه داد: بر اساس اظهارات مقامات اروپایی، وزارت خارجه آمریکا و امضای ترامپ و گزارش آژانس اتمی، ایران به تعهدات خود پایبند بوده است، ولی آمریکا عهد شکنی کرده و به تعهدات خود پایبند نیست.

حسینی‌نسب با بیان اینکه مذاکرات نشان داد آمریکا دست از دشمنی‌های خود علیه ملت ایران بر نمی‌دارد، افزود: آمریکا باید با برجام چه کار کند که مسئولان باور کنند برجام نقض شده است؟

وی با طرح این سوالات که مگر هدف از مذاکرات هسته‌ای لغو تحریم ها نبود؟ مگر قرار نبود از روز اجرای برجام همه تحریم ها لغو شود؟ مگر قرار نبود که تحریم جدید نقض برجام تلقی شود؟ گفت: تحریم‌های بی‌سابقه موشکی، تحریم سپاه پاسداران، تحریم افراد حقیقی و حقوقی، جدیدترین تحریم‌های بی‌سابقه آمریکا است و سیاست انفعالی حفظ برجام به هر قیمتی در مقابل تحریم‌های مکرر آمریکا در دو سال گذشته نتیجه نداده و مسئولان باید در مقابل عهد شکنی‌های آمریکا، اقدام دشمن شکن و انقلابی انجام دهند.

امام جمعه دندی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و بستن درهای مسجدالاقصی و حمله به فلسطینیان معترض، ادامه داد: حمایت از مظلوم و دشمنی با ظالم و همچنین حمایت از فلسطین و قبله نخست مسلمانان و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی از سیره ائمه معصومین(ع) به شمار می‌رود.

حسینی‌نسب به روز کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و گفت: آموزش فنی و حرفه‌ای یکی از راه‌های ایجاد شغل محسوب می‌شود و جوانان باید در سال تولید و اشتغال برای ایجاد شغل به دنبال آموزش فنی و حرفه‌ای باشند.

وی به روز جهانی شیر مادر هم اشاره کرد و گفت: یکی از حقوق فرزندان بر مادران این است که به فرزندان خود دو سال شیر دهند و برای کودک شیر مادر بهترین و کامل‌ترین غذا است.

 

 



نویسنده : سعید عزیزی
تاریخ : یکشنبه 96 مرداد 8
زمان : ساعت 10:39 صبح


مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir




 

کل بازدید: 381138
بازدید امروز: 70
بازدید دیروز: 135
تعداد کل پست ها: 1460

دانشنامه عاشورا

روزشمار محرم عاشورا






پایگاه جامع عاشورا